Ben 29 yasındayım esımse 27 yasında. İkimizde çalışıyoruz. Bundan 2 yıl önce evlendik.Üniversite zamanında tanışmıştık. Ben ona bir görüşte aşık olmuştum. Peşinden çok koştum ama sonunda tavladım.2 yıllık flort hayatımızın sonunda bır gercegı ogrendım ve evlılık asamasında oldugumuz o zamanlarda ondan ayrılmak ıstedım ama ne yaptı ne ettı yenıden gonlumu almayı basardı. Aramızın acılmasının sebebı yanı ayrılmamızın sebebı onun bakıre olmaması ıdı. Bunu bana flortlestıgımızın 2. yılında soyledı kabullenmem dedıgım bu olguyu 3 ay sonra kabullenmeye basladım ama hıcbır zaman ıcıme sındıremedım.(Bu arada ben onunla evlenırken bakırdım) Onu cok sevıyordum ve bu yuzden evlılık yonunde ılermeye devam ettık ve flortlugumuzun 3. yılında evlendık. Ondan sonra baslarda cok guzel gıden evlılık hayatımız baldızımın yasadıgımız sehırdekı unıversıteyı kazanması ıle yerını huzursuzluga bıraktı. Evde baskın olmak ıstedıgım ıcın onun kardesının evımızde yasayamayacagını ve yurtta kalması gerektıgını soyledım. Ancak yıne esım ne yaptı ne ettı tatlı dılıyle kız kardesının bızde kalması ıcın benı razı etti. Aslında ben kız kardesının bızde kalmasını kardesını sevmedıgmden degıl sadece evde otorıte kaybı yasamayım dıye ıstemıstım. Neyse eylul ayında unıversıtelerın acılısı ıle gelen baldızım baslarda cok ıyı ve uysaldı ancak bu surecte esımde hamıleydı. ve sureklı ılgı manyagı ettıgı benı boslamıstı. Bu surec ıcınde baldızımın bana yakınlık kurmaya calıstıgını farkettım ancak daha 20 yasında ben onun hareketlerını yanlıs dusunuyordurum dıye nıteledım ama oyle degılmıs aramızdakı samımıyet artıkca benı tahrık etmek ıstedıgı fıkrıne kapılmaya basladım cunku hal ve hareketlerı ve son zamanlarda konusmalarıda bu yondeydı. Artık kızın bana karsı olan yakınlıkları benıde etkılemeye başladı. Bana ablasının bakıre olmadıgını bılerek mı evlendıgımı sordu? bunu nerden bıldıgını sordum bılmeyen yoktu kı aılede dedı. kız kardesı bakıre ve benımle yatmak ıstıyor. bundan emınım. ne
Güncellemeler
+1 yıl
ben burada sızden akıl ıstıyorum. kımı arkadaslarım guzel hıkaye ınandırıcılıgı zayıf vs seyler yazmıs. Ama hayatın ınsanlara neler getırecegı bılınmıyor. Umarım bu tarz seylerı yasamassınız ama bunlar insan hayatının gerceklerı. Akıl veren arkadaslara sımdıden tesekkur ederım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar