Kız arkadaşım SEVIŞİRKEN çok BAĞIRIYOR inliyor? Elimde değil diyor doğru mu?

Kız arkadaşım SEVİŞİRKEN çok inliyor çok bağırıyor. Daha sessiz olmasını istediğimde benim elimde değil diyor. Önceki 2 kız arkadasimda çok bagiriyordu. Tamam inlemeleri hoşuma gidiyor ama duvarlar ince komşuları rahatsız etmekten cekiniyorum.

Kızlar özellikle size soruyorum, gerçekten kendinize engel olamıyor musunuz? Istemsiz olarak mı inliyorsunuz? isteseniz daha sessiz sevisemez misiniz? Gerçekten merak ediyorum.

Artık sessiz ol diyemiyorum da. bir gun sevisirken fircaladi beni :) nasıl susayim l*n bu sana girse sende bagiririrsin diye :D sus diyeceğim zaman gülmek geliyor içimden artık :)
Güncellemeler
+1 yıl
Başka yorumu olan yok mu?
Kız arkadaşım SEVIŞİRKEN çok BAĞIRIYOR inliyor? Elimde değil diyor doğru mu?
Cevapla