Kız arkadaşım SEVİŞİRKEN çok inliyor çok bağırıyor. Daha sessiz olmasını istediğimde benim elimde değil diyor. Önceki 2 kız arkadasimda çok bagiriyordu. Tamam inlemeleri hoşuma gidiyor ama duvarlar ince komşuları rahatsız etmekten cekiniyorum.
Kızlar özellikle size soruyorum, gerçekten kendinize engel olamıyor musunuz? Istemsiz olarak mı inliyorsunuz? isteseniz daha sessiz sevisemez misiniz? Gerçekten merak ediyorum.
Artık sessiz ol diyemiyorum da. bir gun sevisirken fircaladi beni :) nasıl susayim l*n bu sana girse sende bagiririrsin diye :D sus diyeceğim zaman gülmek geliyor içimden artık :)
Kızlar özellikle size soruyorum, gerçekten kendinize engel olamıyor musunuz? Istemsiz olarak mı inliyorsunuz? isteseniz daha sessiz sevisemez misiniz? Gerçekten merak ediyorum.
Artık sessiz ol diyemiyorum da. bir gun sevisirken fircaladi beni :) nasıl susayim l*n bu sana girse sende bagiririrsin diye :D sus diyeceğim zaman gülmek geliyor içimden artık :)
Güncellemeler
+1 yıl
Başka yorumu olan yok mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar