Kişisel bakımi ne sıklıkla yapıyorsunuz? Yapmadığınız takdirde hasaretlerin olacağını Biliyormusunuz?






Kasık biti...
Halk arasında, "(d) * biti" olarak da bilinir... :D
Ne terbiyesiz halk bunlar ya... :D
Fotodaki abla da pek kıllı maşallah! :D
Igrenc, gercekten, kadinin goruntusu de oyle. Bit olmasada, ozel bolgelerinde, bu sekilde bir bayani dusunemiyorum.
Senin bak kardeşim kılsız ve temiz mi mesmerize?
İğrenç.. temizlik şartt
Cevap
0Cevap
Aboo ne igreenc. s
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar