Yaşayacaklarınız tahminler nedir? Açıklayın lütfen.
Babanız sizi evlendirmeye kalkdı diyelim çocukla sonrası?
seçeneklerin ikisinide işaretlemedim. bakireyim ama bakire olmasaydım bunu kimse bilmezdi gidip diktirirdim. kimse öğrenemzdi. ha babam öğrndi diyelim ben reşitim bana karışamazsın derdim zaten babamla görüşmüyorum. olay benim açımdan çok basit yaaa :)) hayat bana güzel
Boşanmış aile çocukları sorunlu oluyor zaten sende kendince haklısın kaybedecek neyin varki?
sorunlu değilimki sorunlu olduğumu nerden çıkardın
fazla rahatsın :D
annem babam birlikteykende fazla rahattım. benim düşünce yapım öyle
tabi tabi umarım evde kalmazsın
niye kaliyim
:D iyice avrupaya döndük arkadaş yok mu temiz bir kız :D
ben temizim yaa
:D bakire degilsin
bakireyim dedim yaa
sen yorumumu okumadanmı yazdın
:D baktım bu kadar rahatsın dedim heralde bu kızda problemli yaşamış geçirmiş artık kaybedecek bırseyı yok böyle konuşuyor kaybetmeden anlayamazsın canım :D birde öyle dene..
valla ben bugüne kadar yaptığık ve yaşadığım hiçbişeyden pişman olmadım olmamda. kaybetsemde diktirir evlenirim nocakki. o kadar salak olmadığım için kaybetmem ama. evlenmeden önce anal ilişki yaşamayı tercih ederim
:D canım evlenıcem kızdan rapor isticem anlaşıldı
analdan rapor vermiyolar haha :D ayrıca 1 kereliğine yaşayınca doktorlar ya da sen hayatta anlayamazsın. ben sırf temiz olsarak evlenmiyim karşımdaki bakir olmucak nasıl olsa diye bir kereliğine yapçam. yani bir nevi 1 kereliğine inadına yapmış olcam şartlar eşit olsun diye
:D canını sıkma sen bakan anlar canım ayrıca verıyorlar analdan mucux :D
vermiyolar rapor yanlış biliyorsun haa verse bile doktora gitmeyi kabul edicek kız var mı sence :D
bir araştıriyim anal içinde rapor veriyolarsa orale kadar yaparım
Sorun degil doktora gitmiyorsa yolu alır ben kızla çıkardıgım keyifle kalırım oda kullanıldıgıyla
babamın başını öne eğecek birşey yapmadım yapmam da
bende yptın demedım zaten örnek ver dedim
Her ne kadar üzücü bir durum da olsa bu bence ana babadan değil tamamen kişinini kendi kişiliğinden kaynaklanıyor. anne baba hacı, hoca da olsa kızın içinde o. rspuluk varsa olur.
Aynen hacı..
Güvendigi biriyle yaşamış ve kendi istegiyle ayrılmışsa ne olacak..
Bir kızın guvenceği tek bir erkek vardır ; Babasıdır.
Öyle tabi ama ne kızlar var babalarını bile sallamıyor yukarda oku bak ! kız ne dıyor babam bana karışamaz :D ben reşitim tabi bunlar dayak yememiş.
Cevap
6Cevap
Bir kiz kendine yakistiriyorsa babasi neylesin ya, bu bir ölçuttur birine ait olma ifadesidir. Halk otobusu olmaya babanin basini yere egdirmeye gerek yok! NET
aynen helal beee :D
Helal olsun sana be
noluyoryaw :D
Tesekkurler de ben kimseyi engellemedim girmiyorum dogru duzgun
Benim kızım bana bakire değilim derse parçalarım her halde
Kızın demiyor zaten adam başka yerden ögreniyor ne yaparsın ozaman baban sana sorucak böyle brsey var mı yok dıyeceksın kontrole götürse ne olacak?
götürmez. Götürürse onu asla affetmem vallahi hayal kırıklığı olur.
Götürmessede kabul etmiş olacaksın suçunu zaten :) emin olacak adam.
İstediğini düşünsün. Beni ilgilendiren bir Allah. :)
Baban bu durumdan eminken sende bunu bilirken nasıl bir muhabbet sohbet geçecek aranızda merak ediyorum :D
varsın olmasın. Umurumda değil anlamıyormusun? allah biliyor o bana yeter
yeah bebek çok tatlısın
Öyle bişey olsa yüzüme bakmaz. Vurda öldürse daha az koyar bana ama konuşmaması daha kötü.
Yani adamın gururunu kırmış olursun.
üzülür evet ama bunun için bana kötü davranmaz diye dusunuyorum tabiki eger böyle bişey olsaydı. olmadı bakireyim no problem
:) Dimi... Kader der geçerdi oldu ne yapalım yani derdi.
aynen babamı seviyorumm :)
:D olsaydı demekki ne olurdu allah bilir.
Kendime de babama da yakistiramam bu kadar genişliği
Kalite belli ediyor kendiniya :D maşallah hatun
Kesin öldüm :Dama öyle birşey yok allaha şükür :)
dimi haklısın :D
Hiç bişey olmaz ne olacak? Çok geride kalmışsınız
Yobazsınız açık ve nett sizin gibi cahillerle uğraşamam istediğinizi diyin
hee biz cahiliz.
İnsan kınadığı şeyi yaşamadan ölmezmiş kulağına küpe olsun bu laf tabi baba olursan
allah düşürmesin !
Niye birsey yapamazki erkekler evlenmeden her boku yiyor biz yapınca o. rospu ohh ne güzel dunya
Ben resit olmussam bu onu alakadar etmez
bak şu cesarete sen hiç dayak yedinmi :D
bana kızım bunu dıyecek öylemi onun kafasını duvarlarda parçalarım? hangi baba bunu duyarbe :D
Babamin yuzune bunu soyleyecegim demedim? Babama bakireyim veya bakire degilim diye bir aciklama yapmam. hatta kimseye böyle bir açıklama yapmam. Hadi her imkan olustu her sey tesadufi denk geldi diyelim. Eger beni sorgularsa evet o zaman boyle bir cevapla karsilasir. Ama düşük bir ihtimal.
:P salak degil ki... yermi sence?
nikah kıydırıp namusunu temizlerdi herhalde
Mantıklı. Peki sen istemiyorsan karşı tarafı. ?
istemiyorum derdim.
:) Her şekilde babanın gözünde rezil bir durumda düşüceksin..
İstemiyorum dedigindede aklın nerdeydılan ozaman dıyecek sana ozaman ıstıyordun?
şu var ki ne olursa olsun babam beni "rezil" olarak vasıflandırmaz. kendisinin hoş bulmadığı, yanlış olduğunu düşündüğü şeyler için kızabilir ama o kadar.
Canım senın yaş 30 zaten artık dert etme 22-23 yaşlarında bır kızı düşün adam kızına toz kondurmuyor masum görüyor ama sonra bir ögreniyor şok yaşıyor halyle kıza nasıl yaklaşırdı bir düşün?
22 ler masum da 30lar ne? :)) Allah ıslah etsin seni
:D yani bu yaşa kalmışsan düşünme artık sen bunları derdim...
ikinci cümleyi aynen tekrarlarım senin için. bak duamı aldın :) şanslısın
Bak bir abazan kız avcısı daha çıktı senden yana pozlar birazdan eklemeler mesajlar peşinden geliyor.
Birader kendi işine bak naş..
Hatun sende keyfine bak boşver.
o benim abim soran :))
tabiii :D abiler gördük..
kişi kendinden bilir işi, derler soran.
tbi tabiii :D
kesinlikle öyle
Ben bisey demezdim babasi olsam heralde
Öyle bişey olsa sonu mezarda biter
Evet büyük ihtimal..
Şu devirde bir skim olmuyor artık...
devrine sokayım :D
Farketmiyor artık kız bakireymiş değilmiş felan bizler için önemli olsada onlar önemsemiyor bunları ahlak kavramını değiştirdiler bizim için sıkını yok bakire olmasam ne olcak nasıl olsa gencim güzelim bir geri zekalı açık görüşlü buluruz buluruz diye düşünüyorlar yediklerini kendilerine kar sayıyorlar warsın olsun abi sıkıntı yok erkek için kendi adıma konuşuyum bn başkasının terini taşıyan birini kabüllenemem...
aynen kardeşim
ölen insan düşünemezki
Güzel düşünce.
Ayy birsey olmaz ben kaşarm zaten
Aynen öyle..
evden kovalar sanırım hepsini :)
:d valla hacı bu kadar genişledikmila biz... :D baksan ayorumlara kaşar dolu
salla :D
Olacakları bekler susarlar.
:P Başka çaresi kalmıyor zaten.
Öldüm zaten nesini düşüneyim.
dogrudur :D zor olay
biliyo zaten
:D biliyo ve tepkisi ne oldu? şehir neresi bu arada
almanyadayız
Kızdı biraz fazlası olmadı
maşallah :D ne diyelim ortam öyle
Anasını... :)
derken :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?