Abim icin ne yapabilirim? Sapikligini gectim durumu kotuye gidiyor?

liseyi terk etti 92 dogumlu cok yakisikli biri en cok kendini sevmesi gerekiyor. askerini yapti geldi 3 aydir butun gun evde oturuyor cocuklasti,akli fikri komsuya bile cinsellik icerikli mesajlar atiyor. Calismak istiyor farkindayim,babamin isyerine guvendi babamda orayi kiraya verdi. babam vr annem cok uzerine dustu cocukluktan cok simartti hala oyle bu yuzden kendine guvenmiyor. tek basima mucadele ediyorum aciktan okumasi icin babama yaninda gezdirecek bir asistan lazim(!)ben universite2 ogrencisiyim gercekten gun gectikce kotulesiyor ne yapmaliyim hic arkadasi yok.cok uzuluyorum
Abim icin ne yapabilirim? Sapikligini gectim durumu kotuye gidiyor?
Cevapla