Kocamla çok iğrenç şeyler yapıyoruz ve mutluyuz?

Severek evlendik ve tiksinme diye birsey yok aramizda. Beraber afedersiniz tuvalete bile girdik. Gaz cikarma yarisi yapiyoruz ve birbirimizden sogumuyoruz. Yemek yerken agzimizi falan acip gosteriyoruz yaptigimiz her igrenclikte sadece guluyoruz. Bazen elimi poposuna goturuyo gaz cikariyo bazen ben ona yapiyorum anormal miyiz yoksa zamanla boyle olmus olmak normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
seks mex de yapiyoruz merak etmeyin :D
Kocamla çok iğrenç şeyler yapıyoruz ve mutluyuz?
Cevapla