Güncellemeler
+1 yıl
yok mu boyle biri
bunela
şişme manken
nabacam la sismeyı gerceyı dururken
sabah akşam kim sikişir bir düşün
cok var
git sikiş o zaman bize niye soruyon :D
benım yasadıgım yerde yok
o zaman şişme alcan
oda yok burada
linkini attım ya kapına kadar getiriyolar
Ben hep icimde kalsin istiyorum seninki yine iyiymis
cittimisin
Ciddiyim uyurken bile icimde kalmali
Hahaha kopyum ;:)
keske oyle olsa hep
Cevap
0Cevap
Bizim markette satıyolar :D
olsada alsak ;)
Ben de öyleyim sevgilimle her gün yapardık
yapardık demişsin ayrıldınmı
Evet
aa neden konusmak ıstersen dınlerım ozelden felan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar