
Yatak odasında "aşırı romantik ve duygusal" olmak mı daha keyifli, yoksa "vahşi ve kuralsız" olmak mı? Hangisi modunuzu yükseltir?

Yatak odasında "aşırı romantik ve duygusal" olmak mı daha keyifli, yoksa "vahşi ve kuralsız" olmak mı? Hangisi modunuzu yükseltir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yatakta duygusallığın ve romantik olmanın mantığı da gereği de yok kesinlikle
Yatakta Vahşi ve kuralsız… normalde romantik ve duygusal olunabilir
Romantik başlayıp vahşilesmek
Vahşi olman iyi
Vahşi kuralsız