
Cinsellik konuşmayan biriyle uyum yakalamak zor olur mu?

Cinsellik konuşmayan biriyle uyum yakalamak zor olur mu?
Uyum yakalamanın yolunun sadece cinsellikten geçtiğini düşünmüyorum. Uyum zaten ilişkide başlarda farkedilen bir şey benim için. Mesela kişinin karakteri benim karakterime uyuyor mu? İlgi alanlarımız uyuşuyor mu? Bu ve benzeri soruları sorunca uyumlu veya uyumsuzuz diyebiliyorum. Cinselliğe dair ileride nasıl olabileceği kesinlikle konuşulmalı benim için. Direkt cinsellik olmadan uyum yakalanılır da diyemiyorum. Eğer kendini bu alanda yani cinsellikte nasıl olduğunu anlatarak tanıtmazsan, ileride problem olması olası gibi. Eğer cinsellik konuşmayandan kastın direkt olarak cinsel sohbet falansa uyum yakalamakla alakalı değil gibi benim için. Kendinize çok iyi bakın✨️.
Benim de kafama takılıyor. Yani sevgililikte cinsellik istemiyorum o da benim sınırım, benim alanım. Ama konuşmayan, yapmayan erkeği bulmak mümkün mü onu da bilemedim. Bir de böyle hiç konuşmazsak ileride ne olur ya da ne kadar sınırda konuşulmalı? Hiç bilmiyorum açıkcası...
Gerçekten merak ediyorum, hemen böyle arzulıyor musunuz hoşlandığınız ya da aşık olduğunuz kızı? Genelde erkek üreme güdüsüyle hareket ettiği için öyle düşünüyor olması normal ama zorlanıyor musunuz cidden çok fazla bunu merak ediyorum. Çünkü pek güvenemiyorum, hemen bir şeyler yaşarsak beni bırakma ihtimali de var... onu tahrik edicek bir şey yapmasam bile tahrik olucak gibidir muhtemelen ama clamw
herkes aynı değil. Birinden gerçekten hoşlanmak, onu sadece fiziksel olarak istemekle aynı şey değil. Evet, erkeklerde de arzu ve dürtü olabilir ama bunu kontrol edemeyen, sadece güdüsüyle hareket eden biri olmak zorunda değil. Hoşlandığın birine karşı istek duymak normal ama önemli olan o isteğin yanında saygı, sabır ve değer verme olması. Bir insanın seni istemesi, seni kullanacağı anlamına gelmez ama bunu davranışları gösterir. Güvenmeden bişeyler yaşamak zorunda değilsin
Cevap
10Cevap
cinsellik konuşmayan birini daha çok severim.
Konuşması gerekmez ama asker arkadaşı gibi davranmamalı, tutkulu olmalı, aseksüel gibi olmamalı. O isteği hissettirmeli.
Aseksüel çıkma ihtimali her zaman olduğu için konuşulmaması beni rahatsız eder. Aseksüel bir kadınla yapamam ben.
İlla ki mevzu bağlanır bir yerde ama bir şey hissetmediğin biriyle de cinsellik konuşulmamalı
Cinsellij konuşulmaz maks yaşanır p*rno star gibi hakkı verilir.
Hersey cinsellikten ibaret mi?
Yani biraz anlamak gerekir libido seviyesini cünkü ikinizin de aynı seviyelerde olmazsa sorun olur ileride
Kesinlikle doğru ilerde sorun olabiliyor istekli olup olmaması
Hyr gayet iyi anlaşabilirim
zor ya bi konuşalım en azından nabız ölçelim
Gel Ölcelim
size mi dedim ya abazalara gel
Asıl konuşmayan biriyle uyum yakalanır
Kadının istegine erkek cevap verir cinselik dahil
her şey seks değil
Uyum yakalanabilir
Olabilir
Ben konuşmak istemem
Hayır olmaz
Zor değildir
bence bu durum yerine göre diyebilirim
Her şey tadında güzel
Zor olur
Kesinlikle zor olur
Kesinlikle
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?