Soruyu sorarken utanıyorum sakın kötü bir yorumda bulunmayın onun hakkında, geçmişte bir hatası olmuş bu konuya önem verdiğimi bildiği için uygun bir dille bunu bana söyledi çünkü ciddi düşünüyoruz fakat inanın benim de geçmişte bir hatam olsaydı şu an bunu yazıyor olmazdım kabullenir dim fakat zoruma gidiyor ve o eski güvenden eser yok herşeyiyle sevebileceğim kalbimde buyuteceğim gözümden ote koruyacağım bir sevgi var bana öyle birşey söyleyin ki ona güveneyim sanki beni aldatmış gibi hissediyorum ve sinirimden deliriyorum güven olabilir mi mutlu olabilir miyim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBuna takilma cok ciddiyim bak ben bakireyim ama erkeklerle cok knustm.. Ciktim ettim ve artik adim cikti gbi bir durum olmstu evet birden fazla kisylede opustm.. Ama bu ergenlik haliyle olan seyler o anlarda erkekler seni begeniyo ya havalaniysn falan snra yasim ilerledi gecen sene karsima bir oglan cikti.. Durup dururken birden yani.. Gercekten melek gbi.. Utaniyodu ediyodu agir basliydi.. Cikarken bile benimle cikarmisin demedi seninle tanismak istiyorm bna bu sansi vrirmisin dedi evet dedim bir iki ay knustuk snra canim demeye basladik askim demeye basladik.. Hayatimizi kurmaya basladik o anlatti ben anlattim.. Bulndgm yer kucuk bir yer bnim adimi daha snradan duydu arkadaslaryla falan cikmisim cnku.. bir gun falan ayrildik.. Nasl guvenicem dedi anneme nasil layik olabilceksn dedi kendimi yirttim degistim dedim inandirmaya calistm blustuk o agladi ben agladim.. şu an kiminle nerde ne zaman ne halt yedigimi biliyo ve bana herkesten cok guveniyo bende ona.. bir kac ay snra nisanlanicaz o polis oldu bende uniye gectim iste.. Yanj demek istedigim su ki sen gercekten seviyosan kalbin aklinin onune geciyo gonuller bir oldugunda vazgeceremez hic bisey sizi.. O guven zamanla yerlesecek emin ol.. Her insan degisir bunun en buyuk ornegi benim iyiki bni yalniz birakmamis elimden tutarak herkesin agzini iyiki kaptmis o olmasaydi daha kotu halde olabilirdim bence destek ol ihtiyaci var on yargiyla yaklasma bunu herkes yapar sen yapilmayani yap o guven gelecek sonradan konustukca hallolacak hersey merak etme
34 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOnceden o yoktu yanimda zaten ona rastlasaydim o yanlislarim olmazdi.. Bu yuzden affetti odaa.. Oda biliyodu cunku hayatimda olmadigini olsaydi yapmayacagimi.. Ben cok kisiyi aldattim ama hepsinin acisini tek tek yasadim birinden asiri hoslandim aldatildim kime ne yasadiysam hepsinin cezasini cektim ve olgunlastim insan aci cekerek olgunlasirmis.. Sevgilinin arkasinda dur ona destek ol.. Gecmisinde sen yoktun olsaydin byle bir halt yemezdi.. Sen eger seviyosan o guven kendiliginden gelecektir zaten
Soran+1 yılYorumun benim için değerliydi gerçekten çok teşekkür ediyorum ama şu an çok sinirliyim ve üzgün bundan dolayı biraz zamana yaymaya karar verdim zamanı gelince butun yorumları tekrar okuyacağım özellikle senin yorumunu tekrar teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılOda boyle yapmisti zaman demisti benziyosunuz.. Dusun ama gercekten arkasinda duracak birine ihtiyaci var şu an en iyi ben anlarim o kizi.. Kotu insanlarin eline atma sahiplen.. Beni biri sahiplenseydi ondan once bende yapmazdim.. O cikti karsima ve şu an oyle biri degilim sende sahiplen emin ol mutlu olucaksiniz.. Rica ederim iyi geceler :/
Soran+1 yılBuna sevindim denicem sağol
En İyi Cevaplar
''Sakın ona kötü bir yorumda bulunmayın'' yazmışsın bakire olmayanlar daha bir seviliyor sanki artık bende bakire değilim dicem bundan sonra...
226 Yorumla
Soran+1 yılErkekler kötü yorum yapar diye dedim bir tane şerefsiz çıktı bile
Soran+1 yılBak anlamıyorsun bu benim için problem böyle olmasaydı ben ona yüzük alacaktım hayatıma nokta koyacaktım sakın böyle bir hataya duşme ve bu durum da değilken ben böyleyim deme sevmek le alakalı değil ben ona namusum şerefim herşeyim gözüyle baktım kimse laf söyleyemez
Soran+1 yılÇok yanlış düşünüyorsun kardeşim her şekilde ona kimse laf soyleyemezdi sadece şimdi ki laflar zoruma gidiyor çünkü önceden ne derse desinler sadece hakaretti
Soran+1 yılHerşey kusursuzdu insan hep hüsranla sınanıyor
Soran+1 yılSen değişik birisin valla çözemedim ne anlatmak istediğini
Soran+1 yılOlumsuz diil de işte bende böyle diyeceğim dedin bu sadece karşında ki ni uzer yanlış bir düşünce yapısı sonra hoşlandığın adama ökuz dersen ciddi ciddi yine yanlış sonra benim kusursuzdan kastım doğru insan olmak doğru insanı bulmak gerisin huy karakterler önemli değildir gözüm görmez onları bağlanmak kısmına gelirsek ben bu yaşıma kadar çok hoş insanlar tanıdım fakat olmayacak duaya amin demem hiçbirine arkadaşlıktan başka bağlanmadım ama onu doğru insan sanarak kimseye vermeyeceğim değeri verdim sanki hata etmişim gibi konuşuyorsun kızdım açıkcası
Soran+1 yılPeki yorumların için sağol
Soran+1 yılTrip atmıyorum yapma ben kendi derdime yanıyorum sadece yine ilginçsin yazacaktım yanlış anladığın için demedim peki dedim
Soran+1 yılneyse kotu birşey demedim farklı açılardan bakıyorsun hepsi bu yorumlar için sağol
Soran+1 yılBeni bu halde güldürdün ya sana ne diyim ama yaşından şüphe ediyorum doğrumu
Soran+1 yılHarbi ilginçsin tepkilerin ölçülemiyor son spylediğinede çok darıldım ayıp ettin ben sana kaç kere sağol dedim senden oğrendiğimde oldu
Soran+1 yılBeni bu halde güldüren insan ilahi, kimsenin kalbini kırmak istemem bana kızma öyle emek kaybı felan deyince üzüldüm neyse çok sağol tekrardan ve...
Soran+1 yılBen nötr davrandığım halde o beni terketti olayın sonunu bil istedim herşey için sağol
+1 yılBenimde eski sevgilim ayni seyleri yasamisti cok zoruma gitmisti aldatilmis gibi hissediyordum. Kafayi yemek uzereydim. 2 ayda kendimi zor topladim. Ama halen kandirilmis ve aldatilmis gibi hissediyorum. O itirafta bulunduktan bir kac gun sonra ayrildim. Sonra tekrar barismak istedi olamayacagini dile getirdim. Bitirdik.
26 Yorumla
Soran+1 yılCiddi miydiniz evlilik duşunuyormuydunuz
- +1 yıl
Ciddiydik ama bitirdim cunku ona karsi bir guvenim kalmamisti. Evlenince guven problemleri yasamaktansa yol yakinken ayrilmak en iyisi dedim. Biraz acı cektik ama olsun.
- +1 yıl
Hakkimizda hayirlisi @Anıll94 kardesim.
Soran+1 yılSağol
Valla kardeşim sen kimseyle birlikte olmadıysan bana kalırsa o kızla evlenme ciddi de düşünme ya da körkütük aşıksan şu an yaptığın gibi kendini üzme ya tamamen kabullen durumu ya da kendinden uzaklaştır kızı iyi karar ver.
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
20
Cevap
9Cevap
Kotu bir durum Senin icin cok zor olur tabi senden once yasanmis biseymis hatasini anladiysa gercekten bu durumda iyi dusun we sorun etme diycem de guwen tabi yoksa mutlaka suphe icinde yasarsin mutlu olamazsnn cunku kendin huzursuz oldugun icin bu durumdan onu da mutsuz edersn yaptigi sey dogru degil duzeltemez de artik olan olmus ama sen ona guweni saglarsan inanirsan belki de butun sorun ortaddan kalkar bu sana bagli we onun da gercekten yaptigi seyden pisman oldugunu bilmen gerek oylesyse zaten sewiorum diorsun bu durumda herseyi beraber acikca konusun icinde ki lerden kurtul hayrlisi hakkinizda...
12 Yorumla
Soran+1 yılHem sağlıklı düşünmek hemde uzaktan pişman olduğunu anlamak için belirli bir süre ayrı kalmak istiyecem çünkü bunu anlatırken buz gibi normal birşey gibi soğuk bir şekilde anlattı pişmanlık yok gibiydi. Sağol
+1 yıldaha yeni öğrendin diye böyle hissediyorsun ama zamanla geçecektir eğer güvenmek istersen. ne şanslısın ki sana bunu saklamadan seni kandırmadan söyleyen dürüst bir sevgilin var. senden önce yaşanmış bu olay zaten. büyütme bu kadar seni aldatmadı ya kızcağız. kendini de onu da üzme. ilişkinizi yıpratma boş yere..
31 Yorumla
Soran+1 yılSağol
Daha sen hayatında bile yokken yaşanmış bişey. Güvenemeyeceğin bir durum yok bence. Bu seni aldatacağı anlamına gelmez ki. Dürüstçe söylemiş işte, ne dalavere çeviriyor kızlar okuyoruz burada.
İlişkinizi etkilemesine izin vermeyin bence.81 Yorumla
Soran+1 yılSağol
Bu size bagli. Ama bence durust davranmis ve size yalan soylememis. Yalan soylemek istese binbir turlu yolu vardi ama dogruyu tercih etmis bu da size ne kadar deger verdigini gosterir. Gecmise takilmayin derim boyle bir durustluk karsisinda ama tabiki sizin karariniz
21 Yorumla
Soran+1 yılSağol
+1 yılBeni sakın yanlış anlama ama diyelimki kabullenip evlendin.. Şu an aşkın sevgin taptaze ama aradan 3-5 yıl geçtikten sonra ne yapacaksın? Aklın hep o ilk erkekte olmayacak mı? Hem sen tertemiizsin sana senin gibisi layık unutma bunu.. Kendini alınyazısına saklayamayan bir insan için kendi psikolojini heba etme derim. Senin çocuklarını doğuracak bir kadın sonuçta..
11 Yorumla
Soran+1 yılHer yönden araştırdım ve islam dini de tıpkı senin dediğini demiş ve benim hayalimin içine etti erkek olarak 27 yaşıma kadar hata yapmazken onun bunu yapması kaldırabileceğim birşey değil yinede şu an aşırı duygusal davrandığım için kendime zaman ayırmak istiyorum yorum için teşekkürler değerliydi...
Bu soruyu kız ne zaman hak ederdi biliyor musun? Eger sana böyle bir şeyden hiç bahsetmeseydi ve sen tesadüfen öğrenseydin, o zaman böyle bir soru sormaya hakkın olurdu. Güvenin kırılabilirdi. Ama kız açık açık söylemiş sana. Ve bu yaşadığından illa pişman olmuş olması da gerekmiyor. Nihayetinde olmasını istemişler ve olmuş bitmiş. Bunda yanlış anlaşılacak hiçbir durum yok. Güvensizlik nedir ki? Aksine, asıl bunu söyledikten sonra daha fazla güvenmen gerekirdi.
27 Yorumla
Soran+1 yılSoyledikten sonra ben kalktım gittim aramadı kız arkadaşı aradı sence bu normal mi acaba biraz ayrı kalalım diyip gizliden takip etsem yanlış olurmu
Soran+1 yılAma hissettirmemem anlamaz takip ettiğimi ama doğru diyorsun riskli ama guvenmem için şart
Soran+1 yılOlurmu öyle şey sure istiyecem bitti demeyeceğim ki ve benle konuşmadan hiçbirşey yapamaz
Soran+1 yılHayır bir sure yapacağım mutlaka yapmam lazım
Ne yani bakire değil diye bırakacak mısın? Saçmalık. Sen bakir olmasan o kız sana bakar ama bir et parçası yüzünden düştüğün duruma bak yazık. Namus bacak arasında değil ki? Kızın geçmişinden sanane. Olmuş bitmiş bir şey. Önünüze bakın.
13 Yorumla
Soran+1 yılAnlamıyorsun ben yapmamış biri olarak ona güvenemiyorum sevgilileri olsa neyse artık guvenemiyorum
Soran+1 yılSağol
ya gecmis gecmiste kaldi bakk sana soylemis smdii soylemeyenler bile var bncr kuruntu yapmaa kiizi seviyorsa. birakma birbirinizi uzmeyin kiz la ne zamandan beridir cikiyorsunuz
14 Yorumla
Soran+1 yıl7 ayı geçti aslında bunu söylemek canımı yakıyor fakat 1 kere yapan bir daha yapmazmı yani beni tanımadan
Soran+1 yılASlında zoruma giden bir erkek olsa sadece bedenen hata yapar bayan farklı duygusalda bu benden önce eminim
+1 yılKlişe ama seninle karşılaşmadan önce seni aldatması mümkün değil.
24 Yorumla
Soran+1 yılYaşınız cidden doğruysa dürüstçe cevaplayın güvenebilirmiyim?
- +1 yıl
Elbette. İnsanlar bizden önce yaşadıklarından bize karşı sorumlu değildir. Şu an dürüst olup olmadıklarıdır önemli olan.
Soran+1 yılSağol
- +1 yıl
Rica ederim. Hayat kısa, geçmişin geleceğinizi gölgelemesine izin vermeyin.
+1 yılçok sveıyorsan bırakmazsın boyle seylerede takılmazsın ama evlenince aynı evin içine girince ondan zamanla soğursun bir kavgada kesin ortaya çıkar , toplumu artık analiz ediyorum.
18 Yorumla
Soran+1 yılKabul edersem kelimesini etmem yanlış düşünüyorsun bunu dillendirmek sadece onun mu canını yakar
- +1 yıl
kabul et , aşk bitince ben görürüm , insanın doğasında bu var... ılerde sıkıntı çıkar.
Soran+1 yılYaşıtım yapma nefret ettiğim bir insan dahi olsa ben yüzüne vuramam bu benimde canımı yakar kalmış ki eşim olması sevgi bitsede nefretten öteye de gitmez zannımca
- +1 yıl
o zaman burada gelıp sorma kıza sahıp çık. nıye kafayı takıp buralarda soru soruyorsun.
Soran+1 yılSorun zaten kabul edememekte hiçbir şekilde kararlarımdan pişman olmadım çünkü hep mantıkla karar verdim araştırdım ama bu başka sevmek başka yorum için sağol
- +1 yıl
ben o aski 2-3 yil sonra gorurum. asik olmaya devam et;)
Soran+1 yılAma senin dediğin herkes için geçerli elbet heyecanı azalacak kim olursa olsun
- +1 yıl
yas ve gör
O zamanlar sen yokmuşsun ki aldatılmadın güvenini bozcak bir durum yok ortada sana açıklamış sonuçta ölesiye sevdiğin bir kızı bu şekilde bırakacak mısın? Sırf bu yüzden bırakırsan sınıfta kalırsın
25 Yorumla
Soran+1 yılKeşke beni tanıdıktan sonra bir hata yapsaydı
Soran+1 yılBenden sonra yapsaydı nefret ederdim gururum yenerdi sevgimi aklıma şu geliyor belirli bir sure konuşmayalım deyip gizliden nelerle uğraştığını ne yaptığını gozlemlesem bu yanlış olurmu
Soran+1 yılZamana bırakıcam çok sağol
Seviyorum derken samimiysen her türlü kabul edersin
27 Yorumla
Soran+1 yılKeşke bu kadar basit olsaydı ben buna artık guvenebilirmiyim
Soran+1 yılBu rahatlığı bu tiksinçliği yapmış birine ileride nasıl guvenirsin anlamıyorsun mesele sadece öncesi değil
Soran+1 yılKıza mı yazık bunu nasıl diyorsun hayret
Soran+1 yılGerçek temiz sevgiyi hiç kimse hşssettirememiş doğru hak etmeyene karşı Allah bizim gibileri korusun sevmek yatak odası değildir
+1 yılonemli olan seni sevip sevmedigi. eger seni seviyorsa baska hicbir seyin onemi olmamali
13 Yorumla
Soran+1 yılSeviyor ama bunu anlatırken buz gibiydi hiçbir pişmanlık veya uzuntu yoktu sevgisinden şüphe ettim
- +1 yıl
demekki gercekten sevdigi biriyle yapmis daha once o yuzden pismanlik duymuyordur. ama bu kesinlikle seni sevmedigi anlamina gelmez
Soran+1 yılEvet aklıma bu geliyor bir bayan sadece bedensel hata yapmaz ruhende sever ki tiksinti geliyor lanet olsun
+1 yılMutlu olamazsın babacan bende yaşadım aynısını olmuyor yani zorlama kendini
71 Yorumla
Soran+1 yılSağol
+1 yılGeçmişte olmuş bir şey. Sana ve ilişkinize ne gibi bir etkisi olabilir ki? Aldatmamış sonuçta.
23 Yorumla
Soran+1 yılKeşke kötü birşey bir hata yapsaydı beni tanıdıktan sonra
- +1 yıl
Bazıları tekrar yapmayacağı ne malum vs. demiş ama onları takmamanı öneririm. Kendileri muhtemelen aldatmaya meyilli olduğundan başkalarından da bekliyor bunu. Bakireler bakire olmayandan daha sadık olacak diye bir şey yok. Sadakat karakterle ilgilidir.
Soran+1 yılSağol
+1 yılÖlesiye seviyorsan sineye çekerdim ben olsam hersey bacak arasında değil kardeşim sıkma canını kız seni seviyorsa aşık ise başkası ile yapmaz zaten
13 Yorumla
Soran+1 yılSağol
- +1 yıl
Ne demek dengesizleri dinleme beni dinle
Soran+1 yılZamana bırakıcam kardeşim çok sağol
Gizli Üye(30-35)+1 yılGeçmişi kurcalamak geleceği mahvetmekten başka bir işe yaramaz
61 Yorumla
Soran+1 yılSağol
+1 yılTabıkı sakın bırakma kızı adam gıbı sana doğruyu söylemiş sahip cık
19 Yorumla
Soran+1 yılBana bunu söylerken buz gibiydi bir utanma pişmanlık yok gibiydi bilemiyorum
- +1 yıl
Bak eğer pişmansa kalbinin sesini dinle ama eger pişman filan değilse sen bilirsin
Soran+1 yılBilmiyorum aramadı da ben kalkıp gittim
- +1 yıl
Eeee sonuç
Soran+1 yılKız arkadaşını aradı onuda açmadım açrsam kufredecem daha mı iyi
- +1 yıl
Zor bu durum ayrıl sen bunu kaldıracak biri değilsin
Soran+1 yılSanırım haklısın hep tertemiz hayal etmiştim öyle sanıyordum en başta demesi gerekirdi
- +1 yıl
Belki ona alışmanı beklemiştir kim bilir
Soran+1 yılZamana bırakmaya karar verdim çok sağol
Gizli Üye(36-45)+1 yılBunu nasul 7 aydan sonra ogrenebiliosun yaa cok ilginc :/ 7 ay hcmi bsy gecmedi aranizda
27 Yorumla
Soran+1 yılKusura bakma ben kadına değer veririm oramı buramı diil
Cevap sahibi+1 yılNe alaka bsy yasayanlar deger vermiyormu kardesim insan sevdgi adamada kadinada dokunmak ister senn gbileri harcar kizlar bnce braz dusuncelerini degistir madem basta anlayamiosun ya da sormuosun herseyi goze alarak sev
Soran+1 yılNedense senin tarif ettiğin sozum ona normal insanların sevdiği adamda kadında bitmek bilmiyor eşi olmadığı müddet beni değil tarifindeki insanları harcarlar
Cevap sahibi+1 yılPeki bsy diyemiyorum ama bu devirde kmseye guven yok ve sana on u sevdikten sonra solemesinin de altinda bsy arayacak kdr guvensizim sahsen ben kizlar tehlikelidir benden demesi :)
Soran+1 yılBir dk bunu açabilir misin kendine bağlayıpta beni terketmez duşuncesiyle yapmış olabilir mi çünkü bu durumu bana anlatırken buz gibiydi pişmanlık yok gibiydi gayet normal gibi anlattı?
Cevap sahibi+1 yılHeh iste tamda ole kafani karstrmak istemem burada ama bunu kizlar yapar senide cozduyse biraz yani yapablr bide onem verdigini biliosa ama bnce sewiosam guveniosan baska turlu ya da onun seni sevdgni dusunuosan hemen bitirme dene derim
Soran+1 yılEyw zaman isteyip gorucez bakalım çok sağol
geçmişi geçmişte bırak. bir et parçası yüzünden yazık etme sevgine.
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol
+1 yılzor güvenini geri kazanmak bu sana kalmış kabul edip etmemek. birde tekrar yapmayacağı ne mechul veya yapmayacak bunu bilemezsin.
11 Yorumla
Soran+1 yılHer cümleniz canımı yakıyor yinede sağol
Ozamanlar sen yaninda yoktun
41 Yorumla
Soran+1 yılSağol
kendi isteğiyle mi yapmış
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet
+1 yılsen bakir misin?
23 Yorumla
Soran+1 yılSakın beni sunepe balkon çocuğu olmakla ithaf etme sadece lanet olası korktuğum başıma geldi hemde gunahından geçip tek bir kişi için saklarken
- +1 yıl
Kardeş sen bana karşı bile ön yargılısın ki. Sana tavsiyem gerçekten çok seviyosan yapmış bir hata diyip kabul edeceksin. gerçekten onla mutluysan da asla elini bırakma. sıkı sıkı tut ve birbirinize sahip çıkın. Belli ki kız arkadaşın da seni seviyo sana değer veriyo ki sana dürüst davranmış. Geçmişinde yaptıgı bir hata yüzünden seni aldatmış da sayılmaz. yaptıgı hatanın pişmanlıgını yaşıyor olmalı. Birbirinize sahip çıkın. Sevgi kolay bulunmuyo.
Soran+1 yılKusura bakma aşırı tepki vermişim yorum için çok sağol
Gizli Üye(30-35)+1 yılMoruk senin karıyı duvardan duvara vurmuşlar
24 Yorumla
Soran+1 yıldilerim allahtan daha beteri seni bulur yavşak
Cevap sahibi+1 yılAkikohkohkohkoh
Soran+1 yılAllaha havale ettim
Cevap sahibi+1 yılDoğru olduğu için kızdın dimi deliganlı yalansa yalan de altında girip üstünden çıkmadılar mı Oral yaparken ağzına yüzüne vurmadılar mı anlatsana bahsetti mi onlardan gav*t birader
+1 yılkınamayın gençler mazallah :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe kadar süren bir beraberlik bu?
13 Yorumla
Soran+1 yıl7 ay
Cevap sahibi+1 yılSeviyosan sorun olmaz sanırım
Soran+1 yılSadece bir sure ayrı kalıcam. Sağol
+1 yılBilemedim simdi
11 Yorumla
Soran+1 yılSanırım aynı duyguyu yaşadın lanet olsun bende bilmiyorum
+1 yılbiraz zor kardeş
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol
Devamını Gör(14)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Ölesiye sevdiğim kız bakire olmadığını söyledi ben şimdi ne yapayım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar