Niye 30 40 yaşındaki amcalar 18 20 arasına yazıyor?

abi pedofili misiniz ya yaşıtınıza yazsanıza 3 yaş farkı olsa neyse ama 3 yaş sonrası bk oluyor

Niye 30 40 yaşındaki amcalar 18 20 arasına yazıyor?
Cevapla