Bir hemşirenin bir doktorla birliktelik yaşamasını teklif etmesi yanlış mı?

Bence hemşireler birtakım ihtiyaçlarının olduğunun farkında olabilir. Ama ilişkiyi başlatması diye bir şey olur mu? Çok mu ayıp. Fhşelik olduğunu da söylüyorlar ama o amaçla yapmıyorlar

Bir hemşirenin bir doktorla birliktelik yaşamasını teklif etmesi yanlış mı?
Cevapla