
Kızlar selam,
Herkesin fantezileri vardır. Kimi çok masum, kimi çok tehlikeli...
Peki siz seks fantezilerinizi bekarken mi yaşamak isterseniz yoksa ne kadar aykırı ve uç olursa olsun evlenince mi?
Cesur ve samimi cevaplarınızı bekliyorum.

Kızlar selam,
Herkesin fantezileri vardır. Kimi çok masum, kimi çok tehlikeli...
Peki siz seks fantezilerinizi bekarken mi yaşamak isterseniz yoksa ne kadar aykırı ve uç olursa olsun evlenince mi?
Cesur ve samimi cevaplarınızı bekliyorum.
Monakoluyum sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Tam olarak güvenip kendimi birakabilecegim ve her konuda uyumlu olduğum biri karşıma çıktığında
Mükemmel bir uyumun koşullara, zaman ve mekana ihtiyacı yoktur. Çünkü hepsini yaratır..
Farklı bir yaklaşım. Teşekkür ederim cevap için...
Ama sormak istediğim şey şu, nasılsa bekarım deyip her şeyi yapabildiğin zaman mı, yoksa evli olduğun ve eşinle kendini güvende hissettiğin zaman mı fantezilerini gerçekleştirmek için doğru zaman
Doğru partner olduğu zaman yanlış zaman diye bir şey olmaz diyorum işte.
Nasılsa bekarım diye her şeyi yapmadım hiçbir zaman. Beni hak edecek biri olmalı. Aynı şekilde ben de onu hak etmeliyim.
Benim kendi etik kurallarım var. Toplumunkilere bağımlı değilim.
Sorunuzu anladım da ben bu sorudan zaten muafım 😀
Vaayyy... Altında kaldım ben bu cevabın
Cinsellik hızla tüketilmeyi hak etmeyecek kadar değerli aslında insan için ama çoğunluk hızla kendini tüketirken beraberinde nasıl güzellikleri (zevkleri, zihinsel orgazm sebepli uyanışları) de heba ettiğini fark edemiyor maalesef.
Tek kişiyle olmaz bu dediğin
Zaten cinsel ilişki için 2 kişi gerekli zihinsel bile olsa
Hayır bir kadın için tek erkekle olmaz anlamında
Ben de bir erkek asla tek kadınla doymaz diye düşünüyorum aksine 😀
Bir kadın tek başına birden çok erkeğe yetebilir ama bir erkek asla tek başına bir kadına yetmez
Bana yetebiliyor doğru şekilde uyardığında.
O da senin tercihin...
Tabi ki
evlenince
Teşekkür ederim cevabın için.
Uç fanteziler de dahil mi?