Hiç kimseyle birlikte olmadım deyince erkeklere hemen bel altına giriyorlar düzgün çıkmayacak mı?

biriyle sohbet ediyoruz'' 31 yaşımdayım ve kimseyle beraber olmadım ''diyorum '' nasıl ya kimse seni arzulamadı mı , nasıl dayanıyorsun '' falan deyip insanı sıkıyorlar bel altı sohbet edip bu kız yanıktır zaten deyip slk slk konuşuyorlar.

Hiç kimseyle birlikte olmadım deyince erkeklere hemen bel altına giriyorlar düzgün çıkmayacak mı?
Cevapla