Merhaba!
Cinsellikte kayganlaştırıcı kullanmak erkeğe hakaret sayılır mı?

Merhaba!
Cinsellikte kayganlaştırıcı kullanmak erkeğe hakaret sayılır mı?

Eşimle uzun zamandır beraberiz ve bazen doğal kayganlık yeterli olmuyor, özellikle stresli veya yorgun olduğumuz zamanlarda. O zaman kayganlaştırıcı kullanıyoruz ve bu tamamen normal bir şey. Asla kimseye hakaret değil; aksine, konforu artırıyor, ikimizin de zevk almasını sağlıyor.
Hatta dürüst olmak gerekirse, bazen kayganlaştırıcı olmasa o anı tamamen yaşayamazdık. Kullanmak, “sen yetersizsin” demek değil, sadece fiziksel olarak rahatlamak ve birlikte daha iyi bir deneyim yaşamak için yapılan bir tercih. Bizim için bu, cinselliği daha keyifli ve doğal hale getiriyor, hiç kimseye hakaret değil. Kayganlaştırıcı, evliliğin veya ilişkinin kalitesini artıran bir araç, yargılamak ya da küçümsemek için değil.
Alâkası yok her kadın da ıslaklık olucak diye bir kaide de yok bende de o problem var yıllardır doktora gittim bazı kadınlar böyle takviye kullan bişey olmaz demişti. Bazı kadınlar ise dokunsan ıslanır valla çok kıskanıyorum onları
Kilon mu car
Hayır kilom yok ne alaka
Partnerinle yeteri kadar on sevişme oluyor mu
İsterse 1 saat sürsün maalesef olmuyor tam birleşme sırasında ıslaklık oluyor oda az
Devamlı kullandığın ilaçlar var mı
Hayır herhangi bir ilaç kullanmıyorum
Çözümü bulmaya çalışıyorum ama stres aşırı heyecanda yok ise ve güvensizlik başka aklıma bir şey gelmedi bilim çöktü 😂
Yok yok hiç alâkası yok yapıyla alâkası var maalesef 😁
Evlisin dimi
7 yıllık evliyim
7 yıldır hepmi böyleydi
(Uzatıyorum ama sadece bilgi senden ogrececdgim ilerde belki
Başkasına lazım olur)
Evet hep böyleydi dedim ya kaç defa Doktor'a gittim normal karşıladı bazı kadınlar nda böyle sıkıntı edecek bir durum yok takviye ile devâm et. Ama zorlukları oluyor
Neden ki
Şöyle hani ani ilişki olmuyor ani girişler mümkün dâhi değil sürekli hazırlıklı olman lazım spontane olamıyor
Ön sevişme oluyor daha zevkli bence
Ön sevişme mecbur oluyor alâkası yok ki
Bazıları yapmıyor
O hakareti de alsın özümsesin bi zahmet beceriksizliğine ses çıkarmayıp organize etmeye çalışıyor kadın demek ki
Bence kullanan erkek kendine en büyük saygısızlığı yapıyor. Ön sevişmede yetersiz kaldığı anlamına geliyor. Mükemmel bir ön sevişme için elini dilini çok iyi kullanan erkeğin bu tür şeylere ihtiyacı yok
Cevap
7Cevap
bence kadına sayılması gerek. hani senin vajınan sulanmıyor ıslanmıyor. giricem giremiyorum. bu senin yapman gereken bişey. ve tahrik olmuyorsun. sende bi zıkıntı var demek gibi olur. tabi erkek tahrik etmiyor ayagından da erkeke hakaret olabilir bak şimdi aklıma geldi.
Hemde en büyük hakaret sayarım kendi kendime ama karşımdakine değil zira!!!
Anals ever değilim aksine tamamen karşıyım ama normal ilişkide şayet kadını uyaramayıp ilave madde kullanınca kendimi eksik sayarım...
Ne alaka ya hayır, daha kolay ve zevkli olsun diye kullanılır o 😄
Bence sayılır utanmalı kullanırsa 😅 yeterli değildir ön sevişmede
Yeteri kadar islanmiyorsa kullanılır normal bu hakarete girmez karar verilmiştir
Nereye kullandığına bağlı gerektiği yere kullanılır
Kesinlikle hakaret olarak almalı bir erkek
Erkek beceriksiz ya da yetersiz olduğu için değil yani
Zahmet etmiş bu kadar yormasin kendini
Et ete değmeli, jel kullanılmamalı.
Islatamayan erkek ilişkiye girmesin
Ne alakası var aksine iyi bile
Çok darsa mecbur
Hayır
Hayır sayılmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?