Sevgilim beni seviyor mu yoksa kullanmak mı istiyor?

Sevgilimle 3 ay boyunca konuştuk ve dün çıkmaya başladık fakat ilk günden şapur şupur öpüştük öpüşmeyi daha çok o istedi benim için ilk günden öpüşmesek de olurdu hatta bir süre sonra olması gerektini düşünüyodum bunu ona da söyledim ama ha şimdi ha sonra ne farkedicek dedi neyse dediğim gibi ilk günden deliler gibi öpüştük öpüşürken göğüslerimi ellemeye başladı ben karşı çıktığım halde elledi sonradan bende naparsan yap havasına girdim kalçamı ellemek istedi şiddetle karşı çıktım nolucak üstünde pantolon var nasıl olsa falan filan yaptı ben sinirle bakınca vazgeçti bu olay böylece kapandı o gün akşam bu konuyla ilgili konuştuğumuzda ben tekrardan dedimki hayatta öyle bişey olmucak hiç heveslenme dedim o da dediki bak beni öyle biri olarak bilmeni istemiyorum falan dedi konuyu tekrar kapattık şunu eklemek istiyorum bu olaydan 1 ay önce öpüşmeyle ilgili konuşuyoduk bana eğer seninle öpüşmek için çıkmak istiyo olsaydım 2 ay boyunca böyle çabalamazdım başkasını zaten bulurdum dedi ve gerçekten sabırla benim onu sevmemi bekledi ama öpüşme ve elleme konusunda böylesine ısrarcı olması benim kafamı çok karıştırdı sizce beni gerçekten seviyo mu sevdiği için mi böyle şeyler yapmak istiyo yoksa beni sadece kullanıp bir süre sonra kenara atmak mı istiyo yorumlarınızın hepsi benim için çok değerli arkadaşlar yorumlarınıza göre çıkmaya devam edicem veya ayrılıcam
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar benim bu ilişkide istediğim şey cinsellik değil aşk. Ve onu seviyorum. Öpüşmek de aşka ait bişey ama öpüşmekten fazlasını kesinlikle istemiyorum. Sizce onunla bu dediklerinizi açık açık konuşup ayrılıyım mı yoksa bikaç gün daha ne şekilde konuştuğuna bakıp neye meyilli olduğunu anlamaya mı çalışıp ona göre mi hareket ediyim?
Sevgilim beni seviyor mu yoksa kullanmak mı istiyor?
Cevapla