Mastürbasyon yapmak? Erkek gözüyle cevapları ayrıca merak ediyorum?

12 yaşımda bir tane filmde 'kendi kendini tatmin' cümlesini merak ederek başladım mastürbasyon yapmaya. Abarttığım zamanlar elbette olmuştur ama en fazla haftada 4 gün yaptığımı biliyorum. Ya da kimi zamanlar haftada 2 ve yahut 1. Genelde gün içinde en fazla 5 defa yaptığım olmuştur ama hepsinde de sadece bir defa orgazm olduktan sonra bırakıyorum yani devamını getirmiyorum. Ama gerçekten öyle aman aman çok yapmışlığım yok. Klitoral yolla yapıyorum. Bakireyim. Tabi aklımda türlü sorular oluyor. Yaptıktan sonra pişmanlık duyuyorum. Bir daha hiç yapmayacağım diyorum. Onu yapınca sanki kirlenmişim gibi hissediyorum. Kötü bir insan olduğumu düşünüyorum. Aslında kendi halimde de biriyim ama kimi zaman bastıran hislerime engel olamıyorum. Ben klitoral mastürbasyon yaptığım için genç kız değil de kadın mı oluyorum? Erkekler mastürbasyon yapan kızlar hakkında ne düşünüyor? Yaptığım ayıp mı? Sevgilinizin/eşinizin önceden mastürbasyon yaptığını bilmek sizi ondan soğutur mu? Lütfen cevap olsun diye değil gerçek düşüncelerinizle cevap verir misiniz?
Mastürbasyon yapmak? Erkek gözüyle cevapları ayrıca merak ediyorum?
Cevapla