Dil-do üreticiliği yapıyorum. insanların bana bakış açısı kötü olur mu?

Slmlr öncelikle saçma yorum yapmayın. Ben 26 yasında genc bir girisimciyim dil do oyuncak üretimi yapıyorım trendyolda magazam var. İnsanlar ne iş yapıyosn diyince dil do oyuncak imalatçısıyım diyorm insanların bana bakış açısı kötü olur mu saklamalı mıyım sonuçta alnımın akıyla hak para kazanıyorum.
Dil-do üreticiliği yapıyorum. insanların bana bakış açısı kötü olur mu?
Cevapla