İkinci buluşmada değişik bişey olup ayrıldığınız oldu mu?

Merhaba herkese iyi geceler. Ben birisiyle konuşuyordum. Yaklaşık 1 ay önce konuşmayı kestim. Neden derseniz bu kişi birinci buluşmada yerli yersiz herşeye güldü. Ben ona özel fotomu gösterecekmişim telefonumdan. Telefonumu sakladım. Beni arabaya davet etti hayır dedim. İnatçı ve nazlıymışım. Birinci buluşmadan sonra mesajı azalttı. İkinci buluşmada dışarıda beni görmüş telle arıyor beni yürüyorum dedim. Ne o sinirlisin diyor bana. Beni yanına çağırdı gittim. Yan yana oturuyoruz dışarda. Yerde yılan varmış. Bizi ısırırmış. Arabada oturalım bana. Arabada otururken beni kendine çekip öptü. Sonra yüzünden ter boşandı. Bende neden bu kadar çok terledin diyince bana senin yüzünden dedi. Eve gidelim dedi. Bende ilginç bir adamsın dedim. Gülüyor. Bir hafta boyunca ne o aradı ne ben. Mesajda yok. Bir gelecek bir sevgi göremediğim için her yerden engelledim arkadaşlar görüşleriniz?

İkinci buluşmada değişik bişey olup ayrıldığınız oldu mu?
Cevapla