Güncellemeler
9 ay
bu konu ne alaka KS duzelt sunu
aramizda yarim saatlik mesafe var ama islerim var vs. diyerek erteliyor fiotograf istiyor bulusmak yerine. aylardir boyle bende artik biktim bu durumdan. nasil bulusmaya ikna edecegim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Fb siymiş. Sen bu kafayla çok pişman olacaksın. Zikmeye bike tenezzül etmiyoe sen onu ikna etneye calıs bu kadar kadınlık gururundan uzaksın. Asla sevilmez sayılmazsın. Sana hakaret ettiğimi düşünüyosun ama doğrulsrı diyorum keske sorgulssan dediklerimi. Yıllar önce nasıldın şimdi nasıl biri oldun yazık
igrenc bir uslup gercekten bu forumda hic mi normal insan yok
Sen normalsin yani. Ne denir ki sana üslubumu begenme ama dediğime geleceksin depersiz pişman, hiç sevilmemiş biri olcaksın. Gencken tazesin talebin olur ama bi yasa gelince oda kalmaz. Keske yapmasan ama sen benim üslubuma takılıyosun fb olmakta herhangi bi sorun yok senin için.
evet fb olmakta hicbir sorun yok. senin yargin dunya gormemis, annesinin evinde issiz gucsuz yasayan, evlenip bir omur boyunca elin adamina muhtac kalacak cehalete sahip olanlara uygun. herkes toplumun baskilariyla kendini kisitlamak zorunda degil. istedigi yasayan birini gorunce nefret kusmayi birakin
Boş konusuyosun beee. Namuslu olmak kendşne bedenine saygısı olmak sana göre eziklik. İnan cok boş sığ bi düşünce. Medenşyet bu değil bırak. İstediğin kadar modern ol bak elin oğlu zikmeye bile tenezzül etmiyo sen basıl baglarım diye soruyosun. Ugrasmıyo bile bu kadar basitsin onun gözünde. Dini imanı ahlakı gectim ama kadının yapısına terstir fb olayı. şu an çok bildiğinden anlamıcaksın ama kuzu kuzu dediklerime geleceksin. Erkek zevkine bakar sonrada sıkılır ama kadın baglanır anlam yükler. Sana bolsans modern sey
cinsel organi saygi ve medeniyetle bagdastirmak nedir... yazik
İstanbula yakından cidden. guven ve temiz biriyim ve beğenirsiniz beni.. bir düşün her konuda yardımcı da olsam sana
Görüşmede herhangi bir maddi beklentin var mı Belki o yüzden buluşamıyordur
hayir. maddi durumu iyi
Yaşlarınız kaç ve Ne kadar süredir fb'siniz
20-32
Yani Keşke gizli olmasaydın Sana bir teklifim var
edemezsin, aranızda özel bir çekim yok demek ki yanına gelmekle bile uğraşmadığına göre
1 yildir gorusuyorduk
Sıkılmış belli ki. Diretme, düşürme daha kendini
niye fotograf istiyor o zaman
Elinin altındasın. Fayda sağlamaya devam etmek ister tabi.
30 dk hiç bişe ya ben olsam hergün buluşurdum canlısı varken fotoyu napim
Foto atiyor musun hala eger atiyorsan yola getiririz belki
Düzelttim.. yapacak bi şey yok ayrılabilirsin
İbretlik hayat hikayesi nasıl katlanıyorsun bu durumlara
adam s*mis tabii alacağını almis oyaliyo 😃 yakinda basar tekmeyi dehler seni hahahhax
1 yildir gorusuyoruz. bu nasil uslup mahalle kenarinda ki keko arkadaslarinla mi konustugunu saniyorsun
bos yapma gercegi soyledim, gorunen o ne yapim ben
Yani sende aradığını bulmuş ve doymuş sana artık pek umursamıyor seni sadece canı sıkıldı mı yazıyor yedekte tutuyor yani bir nevi
İstanbuldaysaniz, trafiği hesap ediyordur belki
degiliz
O kadar mi dikkat cekici değilsn adam sıkılmış
sklsa fotograf da istemez.
Bana gelecek o sans 2. Evde bos en guvenilirde insanim olmayinca olmuyor bunu sakın unutma 1 sene yapmissiniz baya zate
Güzelliği yaşamak dururuken fotoğraf nedir yahu.
bende onu diyorum. hayir bende bir sey anlamiyorum boyle olunca hosuma gitmiyor.
Niye gitsin ki. Tadı kaçmış o işin. Devamı gelmeyecek gibi bu kadar uzun ara verildiyse.
Başka birini bul ona mı kaldın
hijyen ve gizlilik konusunda guvenemiyorum kolay kolay. ve bu kisiyi de hâli hazirda begeniyorum hosuma gidiyor
Yalvaracak halin yok ama
Vardır vardır öyle biri😊
tabi ki yok kendimi dusurmeden nasil ikna edecegimi soruyorum zaten
Hee bi tek o var insan evladı
Sen öylesine erkek mi diyorsun hala.
Adamda ki lukse bak :)
Fb degil mi istemiyorsa gorusmek bitmistir
Gizliliğe önem verirmisin
Ne kadar süredir görüşuyorsun
Başka birisi buldi
benden neden fotograf istiyor o zaman
Atmak istemiyorum de
zorlayamam kendi kararin diyor oyle olunca
boş ver konuşma
Kaç aydır bulışmuyoesunzu
Hangi şehir
bulaşacak fb bul ;)
Başka bul
Fb olayını aşmışsın sen biraz sanki
Ne zamandan beri fb
Başka biri var seni fotoyla geçiştiriyor
Nerede yaşıyorsun
Onu bırak sende.
Değiştir affetme