Sevgilimle 2 aydan beri sevgiliyiz ben 18 o 20 yaşında
Benim bakire olmadığımı bildiği halde benimle sevgili olmak istedi bana aşık olduğunu söyledi geçmişte yaptıklarımdan çok pişman olduğumu biliyor çünkü
Bana sürekli pahalı hediyeler alıyor fakat çok kıskanç bana açık saçık giydirmiyor arkadaşça bile olsa hiçbir erkekle konuşmamı istemiyor beni okul arkadaşlarımdan bile kıskanıyor tek başıma sokağa çıkmama bile izin vermiyor
Ailem dışarı çıkmama sevgilimin olmasına karşıydı bu yüzden ailemle tanıştı ailem de onu çok seviyor çok iyi çocuk seni çok seviyor diyorlar
Yakın zamanda kendi ailesiyle de tanıştıracak hatta ailesine fotoğrafımı göstermiş çok beğenmişler beni çok güzel kız demişler
Beni sevdiğine eminim fakat dün gece konuşurken resmen bakire olmadığımı yüzüme vurdu sonra defalarca özür diledi ama affetmedim hala daha kendini affettirmeye çalışıyor.
Ben sırf bu geçmişte yaşadıklarım yüzünden aylarca psikolojik tedavi gördüm psikolog yaşadıklarım yüzünden travmada olduğumu söyleyip antidepresan verdi bana bunları bildiği halde bana bu lafı söyledi ya :(
Sizce ayrılmalı mıyım?
https://i.hizliresim.com/GvPPA7.png
Benim bakire olmadığımı bildiği halde benimle sevgili olmak istedi bana aşık olduğunu söyledi geçmişte yaptıklarımdan çok pişman olduğumu biliyor çünkü
Bana sürekli pahalı hediyeler alıyor fakat çok kıskanç bana açık saçık giydirmiyor arkadaşça bile olsa hiçbir erkekle konuşmamı istemiyor beni okul arkadaşlarımdan bile kıskanıyor tek başıma sokağa çıkmama bile izin vermiyor
Ailem dışarı çıkmama sevgilimin olmasına karşıydı bu yüzden ailemle tanıştı ailem de onu çok seviyor çok iyi çocuk seni çok seviyor diyorlar
Yakın zamanda kendi ailesiyle de tanıştıracak hatta ailesine fotoğrafımı göstermiş çok beğenmişler beni çok güzel kız demişler
Beni sevdiğine eminim fakat dün gece konuşurken resmen bakire olmadığımı yüzüme vurdu sonra defalarca özür diledi ama affetmedim hala daha kendini affettirmeye çalışıyor.
Ben sırf bu geçmişte yaşadıklarım yüzünden aylarca psikolojik tedavi gördüm psikolog yaşadıklarım yüzünden travmada olduğumu söyleyip antidepresan verdi bana bunları bildiği halde bana bu lafı söyledi ya :(
Sizce ayrılmalı mıyım?
https://i.hizliresim.com/GvPPA7.png
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar