Ayni yatakta yatinca olanlar oldu sizce sogudu mu benden?

Sevdigim biri var o da beni seviyor ama sevgili degildik. universite ogrencisiyiz. ev arkadaslarim memleketinden gelmedigi icin tektim evde. aksam disariya ciktik gezdik falan. evde tek oldugumu soyledim o da istersen bize gel ev arkadasimin sevgiliside bizde ayni odada yatarsiniz dedi kabul ettim. ev arkadasiyla sevgilisi disari ciktilar. o da uyuyordu odasinda kalktim yanina gittim uyandirdim sasirdi yanina girdim sarildik. ben nefsime yenildim optum onun o da kalk yatagimdan dedi cok utandim gittim odaya sonra gece o gelip sarildi uyuduk tekrar. sizce ne yapmaliyim :( cok utaniyorum yaptigimdan. bakireyimde ayrica ve oyle kakmak istiyorum :(
Ayni yatakta yatinca olanlar oldu sizce sogudu mu benden?
Cevapla