
"Ölüm var sevişin gitsin" diyenlerden misiniz yoksa "ben beklemeyi tercih edenim" diyen mi 🤔
Ben beklemeyi tercih ediyorum

"Ölüm var sevişin gitsin" diyenlerden misiniz yoksa "ben beklemeyi tercih edenim" diyen mi 🤔
Ben beklemeyi tercih ediyorum
Aşık olursam sevişirim şahsen. İyi birisiyim ama ölüm sonrası belirsiz bir uçurum ve hayat geçiyor. Öylesine sevişme taraftarı değilim ama çekim çok güçlü ve tutkulu ise neden olmasın?
Cevap
7Cevap
benim degerli hazinem önüme gelene vermeyecek kadr kitmetli, mülakatı geçen kazanr
İçinde kalıp sana dert olsun
Altın kaplama olmasa hemcinslern kadinlarn peşinde koşar mıydı sen soke
@1yenimesaj bizim için bi annesindir mesela 💅
Ölüm var sevişin gitsin diyenler ölmeyi bayılmak, cehennemi de güneşlenmek falan zannediyor olmalı.
Ben beklemeyi tercih edenim, ölüm var diye kendimi mi kullandırayım
Mezara mı götürücez 😅
Yani ben beklemeyi tercih ederim
beklemeyi tercih ederim diyenim
Bu söze dayanarak sevişip beklemeyen insanların ölünce ki çaresizlik ve welcomee to cehennem
Beklemeyi tercih edenim
“Ölüm var yanlış olanı yapmayın” diyenlerdenim
Ölüm var her fırsatta sevişelim
Ölüm var sevişelim bence
Sevişmek iyidir.
ne beklicem , verene saplıyom
Seviş gitsin
sevisin ama vermeyin diyenlerdenim
Her ikiside
Her dudak öpülmez kardeş..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?