Öyle bir bağımlılık yaptı ki ne yapacağımı bilmiyorum bana yardım edebilecek birileri var mı nasıl bırakabilirim özellikle erkeklere soruyorum siz ne yaparak bırakmayı başardınız?
Bağımlılık kimsenin diliyle sözüyle bırakabilrceğin bir şey değildir çünkü söylenenin önüne geçer. Sana bırakman hakkında hiçbir tavsiye vermeyeceğim, disiplinli hareket edersen zamanla kökünü kurutabilirsin. Metodu sana kalmış
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Yani mesela sormak istedim şey şu hani siz bu durumda ne yaparsınız gibi bir şey düşünebilirsin
Şu an yaşadığın şeyi hafife alma, çünkü bağımlılık hissi insanı gerçekten zor durumda bırakır. Kafanda bunu “herkes böyle yapıyor” diye normalleştirmen işini kolaylaştırmıyor, aksine seni kısır bir döngüye sokuyor. Alışkanlığını kırmak için kendini oyalayacak alternatifler bulman şart. Spor, hobiler ya da sosyal ortamlar sana iyi gelebilir. Boş kaldıkça tekrar aynı tuzağa düşüyorsun çünkü. Kendini fazla sıkma, suçlama, herkes farklı şekillerde başa çıkıyor. Biraz sabır, biraz irade ile yavaş yavaş azaltabilirsin. ✊
Oruç tutmanın faydası oluyor. Biraz olsun dizginliyor libidoyu. Ramazan ayında nasıldın?
0
5 Yorumla
Soran
1 yıl
Ya ben bu ay çok sıkıntı çektim sürekli hastalandım falan bir türlü oruç tutamadım o yüzden kendimi de kötü hissediyorum biraz daha çok böyle kendimi üzgün hissettiğimde onu yapma ihtiyacı duyuyorum
Günde bir kere yapıyorum o kadar fazla değil ama ileriki bir zamanda bunu problemini yaşamak istemediğim için ve ayrıca kendimi kötü hissediyorum bazen kendimi suçlu hissediyorum
Çok ateşlisin demek ki yani dokunmazsan olmaz zaten dayanamazsın bence otur durumdayken her gün yapmak en doğrusu yoksa dayanamazsın ama en kısa sürede içine bir şey almalısın
Yoksa ileride must yapmaktan sana fayda etmez illaki canlı bir şey istersin çünkü o ateşini söndürmek için mutlaka içine bir şey girmesi lazım o tadı almalısın
Sen beni ergenlikte görmeliydin o zamanlar daha 16-17 yaşlarındayım bir tane sevgilim var bu benim yakınlarımda oturduğunu iddia ediyor neyse buluşalım dedi ben ilk kez böyle yüz yüze buluşacağım tabii onları da yapar mıyız falan filan diyor he he yaparız falan diyorum ben de ciddi değilim ama ama karşı taraf ciddiymiş ve o konuştuğum kişi benden yaklaşık 15 yaş büyük olduğunu fark edince..
Ne diyorsun be tövbe tövbe ben hala bu şekilde istediğim için kendimden utanıyorum çünkü zamanında bununla alakalı üzücü şeyler yaşamışım ben bunu anlatıyorum sana sen gelmiş s**** s**** şeyler söylüyorsun yaşadığım tramvayı anlatıyorum ya
Yani ben artık yapmak istemiyorum ama yapmazsam da kendime kötü hissediyorum değişik bir paradoks içerisindeyim yani şöyle düşün sen sigara içmek istemiyorsun ama sigara içmezsen kafayı yiyorsun öyle bir şey
Seni anlıyorum ama her gün yaptığına göre geç canım istiyor ateşin yüksek yapmazsan duramıyorsun canın istediği için yapıyorsun yoksa isteksiz olsan zaten yapmazsın doğru değil mi
Sen yapmak istemezsen bile vücudunu istiyor doğal olarak seni çok iyi anlıyorum zaten ucunu istemezse yapmaz ama o istek sana her şeyi yaptırıyor işte ya o adam arkadan yaptığı zaman çok tat almışsın
Ya o zaman açıkçası tadı aldığımı düşünmüyorum o sıra sadece acıyı ve üzüntüyü düşünüyordum yani hiç böyle bu değildim zaten çok kısa sürdü o sıra zaten bir tane abinin biri beni kurtardı yani iki üç saniye falan içinde durmuştur o kadar söyleyeyim niye biz bunun muhabbetini yapıyoruz ve millet bunu görüyor zaten yani konuşmak istiyorsan özelden yazarsın ya da ben yazarım hiç bunun muhabbetini burada söylenir mi hem niye bunu sen öğrenmek istiyorsun ki