30 yaşlarında bir erkek, 50'li yaşlarda olan kadınları neden takip eder?

Tipsiz filan da değil. Niye yaşlı kadınları takip eder?
Güncellemeler
1 yıl
Soruyu kendim için sordum. 1 yıldır uzağız. 1 buçuk yıldır nerdeyse seks yapmıyoruz. Saglik sorunum var. Sekste üstüme çok az kişi tanırım. Ama sağlık sorunu bu sevgilime denk geldi. Benim için surundu ağladı g*berdi. Tekrar biraya geleceğiz. Kendi hesabında sadece ben varım. Şirket hesabında bu kadınları gördüm. Şahsi hesabında benden başka kadın yok. Şirket hesabı herkese açık. Ne oluyor bu şimdi.
Güncellemeler
1 yıl
Bu arada boyum 175 hafif toplu önce belli. Kadınlık uzuvlari belli büyük biriyim. Beyaz tenliyim. Ben etkileyici olduğumu düşünürdüm. Demek uzak olunca her şey yalan. Zenci bulmazsam en adiyim.
30 yaşlarında bir erkek, 50'li yaşlarda olan kadınları neden takip eder?
Cevapla