Günümüzde kadınlar yalnızca tek bir erkeğin kadını olmaya karşı çıkıyor, bunu gericilik ve kadının özgürlüğünün kısıtlanması olarak görüyor, gençliğini onun bunun altında inleyerek geçiriyor, bekaretini ne idüğü belirsiz tiplere veriyor, sonra da düzgün bir erkekle evlenmenin hayalini kuruyor.
Evlenince de evde en bakımsız haliyle durup kocasına çirkin görünüyor, dışarı çıkınca süslenip elin adamına güzel görünüyorlar. Erkeklerin kıyafetlerine ve dışarı çıkmalarına karışmasından da rahatsız oluyorlar.
En güzeli onun bunun seks oyuncağı olmaktansa kendini tamamen bir erkeğe adayıp ömür boyu onun kadını olmak, onun çocuklarına annelik etmek değil mi? Buna neden karşı çıkılıyor? Yok mu benim gibi düşünen başka kız?
Evlenince de evde en bakımsız haliyle durup kocasına çirkin görünüyor, dışarı çıkınca süslenip elin adamına güzel görünüyorlar. Erkeklerin kıyafetlerine ve dışarı çıkmalarına karışmasından da rahatsız oluyorlar.
En güzeli onun bunun seks oyuncağı olmaktansa kendini tamamen bir erkeğe adayıp ömür boyu onun kadını olmak, onun çocuklarına annelik etmek değil mi? Buna neden karşı çıkılıyor? Yok mu benim gibi düşünen başka kız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar