balık etliyim bu aptall zaten kilomla çokca dalga geçiyor. bugün mesajlaşırken bana o olayın üzerinden konuşurken ''fok balığım'' dedi. bende kızdım ve küstüm kilomla dalga geçtiği için. sonra da ''ya fok balığı gibi ses çıkarıyordun ondan'' dedi. bu sefer de inlemerime laf söylediğini söylüyor.
ya bir insan bu kadar gerizekalı olabilir mi seviştiği sevgilisinin ardından senin inlemelerin fok balığının sesine benziyor vücudun fok balığı gibi der mi?
hayır yani ben bir daha onunla yakınlaşamam bile içimdeki tüm samimiyet, istek her şey bitti. ben bir daha onun kollarına girip rahat hareket edebilir miyim?
bir insanla bu şekilde dalga geçilir mi yaa.
bir de 4 yıldır birlikteyiz ilk yakınlaşmamızda değil. çok küfür ettim engelledim. az önce seni seviyorum falan dedi ben cevaplamayınca o engelledi.
cbenim bunu affetmem doğru olur mu sizce?
siz olsanız ne yaparsınız?
ya bir insan bu kadar gerizekalı olabilir mi seviştiği sevgilisinin ardından senin inlemelerin fok balığının sesine benziyor vücudun fok balığı gibi der mi?
hayır yani ben bir daha onunla yakınlaşamam bile içimdeki tüm samimiyet, istek her şey bitti. ben bir daha onun kollarına girip rahat hareket edebilir miyim?
bir insanla bu şekilde dalga geçilir mi yaa.
bir de 4 yıldır birlikteyiz ilk yakınlaşmamızda değil. çok küfür ettim engelledim. az önce seni seviyorum falan dedi ben cevaplamayınca o engelledi.
cbenim bunu affetmem doğru olur mu sizce?
siz olsanız ne yaparsınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar