i00.i.aliimg.com/.../...Jock-Underwear-Men-New.jpg
linki budur :) bende çok güzel siz ne düşnüyorsunuz
linki budur :) bende çok güzel siz ne düşnüyorsunuz
Erkek dediğin erkek gibi olur sıktırma pantlon giyiyorlar ne gülüyorum ama :D
Geçen sene modaydı bu sene neler çıkacak bakalım.. :D
kusucam vallahi kusucam öldürün beni nerden açtım korsan kıçlı resmi :///
nedir bu tepki siz tangayı giyerken biz karışuıyoruz ama
Oldu ozman Jartiyer de giyin ne munasebet giysin Slip giysin boxer yeni yeni icat cikartmasinlar. .
siz erkeklerin her türlü giysisini kendiize uyarlayıp giyorsunuz ama bir düşün konuşpurken istersen şorttan tut gömleğe pantolana kadar
Ne yani ben yapıyorum diye odami yapıcak konusken etegimi giyiversin yaparmisin? antin kuntin işler bunlar gerek yok
wlla ne yalan söleyim ben eteğin nasıl bir his olduğunu ve rahatmı olduğunu hep merak etmişidmir giyerim yani fırsat olsa keşke:D ama giyimle kuşamla erkek ounmaz kız olunmaz onu demek istiyorum
Ozman karışık giyelim napalım ihtiyacın olursa gel yardimci olurum yeni etek aldım dün çok cici bir dene; )))
hahahah :) nasıl bir etek tarif etsene azcık :)
Mor üzerinde kalp olan uçlarında dantel bulunan Diz üstü etek. . tam senlik şekerim:)
heheh :D ya sana giyimle ilgili bişey sorcam burdan yazmak istemiyorum özelden yazsam sıkıntı olurmu?
Bu tarz bişeyse sorcagin midem kaldırmaz kusarim. haberin olsun. .
yok söz öyle bişey değim yazıyorum nikimin sonu yyy
Fena değil aslinda :D
çok teşekkürler teminden beri neler çekiyorum ya :) hep erkekleri testtüre sokmayı planlıyorlar nedense
İsteyen istediğini giyer bence seksi görünüyor teşekkürler eig için :)
rica ederim :) birde şu var bilmem sen katılırmısın her erkek erkeksi olmak zorunda değilkiyaa erkeksi ve maco değil herkes yani
Kesinlikle haklisin katiliyorum
senin giyim tarzın nasıl neleri seversin meral ettim :)
Cevap
10Cevap
evet arkadaslar b*ku yedik. tanga giyen erkekler, tayt giyen erkekler, high heels giyen erkekler. yakinda artik kocamiz bizim dolaptan giyinir.
Oldu olacak hep cikartsin da adam gbi durur bune boyle igrenc:(
senin derdin başka galiba :D gizlemesi daha gizemli herşeyi göstermesin
He evet benim derdim baska direk net te allam ya
Erkek adam tanga neyin giymez okadar
Gül gibi adamın düştüğü hallere bak yahu!😂
Şimdi gaylar buna bakıp bakıp... (Neyse).😒😔
ya bu kızlar ne kadar erkeklerin giyime karışıyor ve kalıplara sokmaya çalşıyor biz size hiç şunu giyin bunu giyin diyormyuz... sizin nedir bu karışmanız her kafanıza uymayan giysi gay oluyo
hayır erkek arkdaşalrınıza veya erkeklerin hiç birine karışöayacağınızı bilin de
erkeklere zorla kaışıyorsunuz adamlar kız bulamıcam telaşı ile mecburen uyuyor normalde uymaz anladınmı
Bu Türk erkeklerine göre değil bence :) zenci gibiyiz maşallah zaptetmez bunlar :D
Abi sende nasıl bir fantasy var lanet olsun ^_^
haha haklısın o yönü hiç düşünmedim :D bende hiç sorun olmaycağıiçin :D ama öyle taş gibi biraz sınırın üstünde erkekler varsa giymesin tabi bu olmaz :D
ibbnelerle işim olmaz
bunu giyen topmu diyorsun yani neden peki?
gtünü traşlamış herif ibbne değilde ne
bende ağda yaptıroyurm popo için ama top değilim açıkçası
iğrenç hareketler
temizlik ve güzel görünmesi için bence iyi oluyor siz temiz biz pismi olalım
Öğğ
Erkek dediğinn kodum mu oturtur
Bu mu o erkek?
Igrenc yaaa
O ne öyle giysin işte normal boxer neyine yetmiyor boxer.
hayır bunu giycem işte bende biraz seksigörünmek isteyebilirim neticede :D
Ama inanki seksi gözükmüyo , yani ne giyerse giysin karışmam zaten ama valla hoş gözükmüyo ya :(
peki tamam bunu geçsek bir erkekte tayta karışımısın?
Niye karisiyimki kendine yakistiriyosa gitsin ki tayt giyen birçok balet var zaten...
Iyyyy cokk irenc ya
Erkeklerden sogudum bu ne abicm ya adam gbi ic camasiri yokmuydu :)) pacali don giyse daha iyims yeminle :)))))
Topa bak. Böyle şey mi olur. Erkekliğime birkez daha şükrettim :-D
Erkek tangası da hiç çekilmiyormuş:(
Ya saçmalamayın giyin normal don çıkın karşımıza süslemenize gerek yok mal belli :D
olurmu bazı erkeklerde kızlardan daha çok mal olaibliyo şimdi :D
Ahahah:D deli ya:D
Ayrıca ben şuna katılmıyorum. Yok tıraşlamış bilmem ne. Erkek adamda temiz olmalı.
spor yapımusun hiç ya da bişeyler yaptınmı ben plates yapıyordum bir dönem mesela?
Spor amatör olarak:)
ben pilatese giderken badi salonuda vardı kursta oraya bir erkek geliyordu anlatamam yani ister istemez gözümüz kayıyordu yani :D
Nereye kayıyordu gözün?
vücuduna nereye olcak adam 190 esmer kaslı yakışıklı açıkçası bakıyorsun :D
benim erkeğim sadece iç çamasırı giysin tanga değil bu ne böyle
Taytı da straplezi de giydirdiler erkeklere moda diye bunu da yapmasalar şaşardım
tayt zaten erkek giysisidir erkek için çıkarılmışır her zaman olduğu gibi kızlar çalmışır
Ya bune amnkym bune ya :((
ne olduki?
Ya kızlar giyer azdırır bu migde bulandırıyo ne zevk ne istek kaldı terk et burayı...
niye buda azdırmazmı
Ha-yır. İsterseniz domalın sikelm beyler cılkını çıkartmayın ya
afasdasfasd yarıldım ya
dildo işinizi görür afdasdasd
benim için sıkıntı yok ben kızların baskın olmasını seviyorumda :D diğer erkekler pek razı olmaz buna
Ya avshsna saka bir yana sakın giymeyin böyle seyler beyler bildiğin dalga konusu olursunuz
öyle bişey giysin anında terk ederim bana baksın o gymesin
Kapattıktan sonra sorun yok :D :D
aşağıda bir kız arkdaş türk erkeklerininkini bunlar kapatmaz yazmış yaa :D
Bilemicem görmüş demek ki :D
bende öyle düşndümde fazla üstüne gitmedim :D bende sıkıntı olmadığı için her türlğ kapanır bende :D
Sana sormadım niye söylüyosun alla alla :D :D
:D sınırların altında olduğumdan gocunmuyorum belki :D taytta giyebiliyorum ayrıca :)
Tayti ne amaçla giyiniyosun? :s
spor amacı ile pilates yapıyorum uzun yıllardır :) yani diğer erkekler gibi taytı giymem ben her yerim ortaya çıkar sorunu yaşamıyorum hiç bişey yok mu gibi oluyo :)
bir özentilik seziyorum sende :D Gay diilsin dimi :D
değilim ama böylede erkek maço olur belirlili kalıplarda olur şeylerini semviyorum :D sadece moda bazında feminen şeyler seviyorum ya kızların modası okdar güzelki erkeklere hiç bişey yok :D biraz hoş gör beni o yönden
Göremedim kusura bakma :D
neden ama neden neden nednen...
Biri toprak atsın üzerime ben ölmek istiyorum :)
Bu ne ya tek gozu kapalı korsanlar gibi
Sanırım biraz ağlıcam. Bu nedir😂😂😂
sorun ne anlamıyorum sen tangayı giyerken biz bişey demiyoruz ama
Amacı ne la bu tanganın
niye siz neden giyorsunuz ozaman?
Eminim çokta rahattır * :D bu nedir yaaa :D
bu ne ya erkeklikten çıkmış
Ben giyerim ikimizin yerine o giymesin yeterki.
Hemen bir tane alıyorum :D
Giymese daha rahat :)
bu ne biçim şey yaaa..
Yok artik daha neler
tepkiler ne çok geldi yaa siz neler giyorsunuz biz hiç bişey demiyoruz
kadınısanız şorta giymeyin pantolonda gömlekte kazakta... bizden çaldıklarınızı daha sayayım bence hiçs es çıkarmayın bu konuda kızlar çok haksız
açıkçası bişey diyimmi diğer erkekleri tenzih ediyorum ama burada kişisel konuşuyorum ben bir eteği merak ediyorum nasıl bir his oludğunu giyerim yani :D ama giyimlede erkek veya kız olunmaz bence
İğrenç
neden kızlar tanga gyince oluyo ama
Kızların tangası bile daha kapalı
ya yeter neden bu erkek tesettürü var ülkemizde neden biz daha açık giyemiyoruzz
Ya böyle dışarda gezmicen Heralde :D atarlanma hemen git şortunu üstün çıplak gez kimse sana bişey diyemez
şortuda kaptınız elimizden yaa erkek şortları oldu diz altı bizim giydiğimiz o mini şortlar kızlara verildi çok büyük haksızlık
Emin ol araştırsan bulursun
wlla ben bulalamştım ama aslında ne araştırcam zaten bizim onla kız şortu alsam olmamzı acaba
Ben erkek reyonundan giyinmeyi çok seviyorum sende kız reyonundan al ne olucak
işte bu sanırım orta bir nokta bulduk :D bari yardımcı ol azcık bir şort alıcam nasıl bişey olaiblir aslında kot istiyorum
Normal bir kot alıp terziye verip de kısaltabilirsin kendi isteğine göre :)
ya sanırım ona gerekte yok :) 168 boyunda olduğum için tüm kız bedenleri olur diye düşnüyorum bana yanılyıormuyum öğre iri yarı erkeksi bir tipimde yok
Tamam giyebilirsin o zaman :D
yanlız hava soğuk şimdi o şortları çoraplamı giyirolar? azcık taktik ver taksimde birgün giyip hevesimi alcam :D
Kışın şort giyme bari yazı bekle. Giyersen de Taytlar giy ya da opak siyah külotlu çorapla :D
yazın çok şortlu oluyo yazı bekleyim bari :) bişey dicem ben birkere leviste denemiştim bir şort ya çok giymek istemiyorum ama ne bilim çok kısa gibi geldi utandım :D alışkın değilimya bide bacaklarımı okadar açmaya sonra alışılıyormu bir süre sonra? :D :D
Açık söylemek gerekirse bakıcaklar sana belki laf atıcaklar ama sonra alışırsın ne olucak istediğin gibi giyin
peki bişey dicem bu laf atma olayını sadece benim içinmi diyorsun? yoksa yazın okadar fazla kız giyiyor zaten mini şortları onalrında başına gelen bişeymidir?
Tabi kızlara da laf atarlar ama kızlara daha çok asılmak Amaçlı atarlar. Sana biraz Tuhaf olduğu için. Yanlış anlama sakın beni. Öyle görsem bende bakarım ama yargılamam. Çoğu kız yargılamaz bence. Ama bazı erkekler var tuhaf bulurlar belalı tipler genelde
peki en az laf yiyebilceğim yer taksimdir diye düşündüm ben doğrumu düşnmüşüm? yoksa başka önerin var mı? ama banda çok erkek gibi duracağını sanmıyorum yaa birde sarışınım bana kız güzeli derler hep
Taksim olabilir. Sen takma bunları ya boşver :)
çok saol :) yazın giymek daha iyi ama yinede sanki birde şunu dicem okdar kısa bir şort gigiyorsam tüyleride alıp giymem lazım dimi zaten söylemeye bile gerek yok öteki türlü zaten. ok kötü olur :)
Evet almalısın :)
çok heycanlı olcak yaa ayakkabı nasıl olur öyle birşeyin altına :)
Tomslar var ya hani ben onları çok beğeniyorum :)
Tiksinc
neden? sen tanga giyerken karışan yok ama
Gerek yok
onada kızlar karar vermiyo işte zek olayı
Hangi totos cikarmis bunu merak ediyorum
çok kötü ya
nerde satılıyo bu :)
diye sorduk ama
galiba karşı cinsin hoşuna gitmek bir yana tepki çekiyor
vazgeçtim:)
bu ne l*n
Igrenc !!!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar