Evlilik disi ilk sevismeden sonra (yani ilk bekaretini kaybettigin zaman) karsindakine nasil davranmak gerekir?

Ben 25 yasinda universite mezunu ayaklari uzerinde durabilen bir bayanim, ilk kez etkilndigim bir adam oldu 32 yasinda universite mezunu kendi halinde pic bir erkek degil sevdim sevistim pisman degilim sonucta ben bir zardan ibaret degilim.. Ama iste tuhaf bir his var.. Bu oglen plansiz bir sekilde tek nefes olduk cok guzel bir seyler yasadik ve ne kadar dogru ne kadar yalan bilmem ama aynen bunu dedi "ya sen harikasin, inan ilk kez bu kadar haz aldim.. senin ilk tecruben oldugu icin biraz yavas davrandim ama buna ragmen cok guzeldi. Biraz alissan bak gor.. "
Neyse iste icimde tuhaf bir his var ona karsi nasil davrancagimi bilmiyorum.. Olgun erkeklerden cevap bekliyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Simdi mesaj atti aksam yemege cikalim mi diye :) Ay icim bir hos oldu.
Evlilik disi ilk sevismeden sonra (yani ilk bekaretini kaybettigin zaman) karsindakine nasil davranmak gerekir?
Cevapla