Eşim beni sürekli yalnız bırakıyor. Çok gururuma dokunuyor neden umrunda değil?

yatakta ısınmadan çok acele etti canım yandı iki dakika ara istedim. normalde hep o ara verir wc falan nedeniyle bu kez de ben yapayım dedim. bir baktım sonra hiçbir şey demeden üstünü örttü yattı. ben orada sevilmeyi bekleyen bir gerizekalı olarak baktım kaldım. acayip onuruma dokundu. sürekli yatak odası konusunda beni incitiyor kendimi kadın gibi hissedemiyorum. sevmek okşanmak benim hakkım değil mi ya :( acele edip canımı yakan o, trip atan da o. ben niye trip atmıyorum okşamadan işi otomatik robota döktü diye? bir de rahat mışıl mışıl uyuyor ki kırıldığımı bile bile. insan der bir canım istemiyor artık hadi bebeğim yarın bakarız falan. insan bir şey der. ben hayvan mıyım ya bana değer vermiyor mu bu :(
Güncellemeler
+1 yıl
ben özelimi buraya yazmak istemezdim ama paylaşacak kimsem yok bana bir akıl verin lütfen :(
Güncellemeler
+1 yıl
eşimi yargılamayın sadece fikir istiyorum lütfen kibar olun
Eşim beni sürekli yalnız bırakıyor. Çok gururuma dokunuyor neden umrunda değil?
Cevapla