Flört tarzı biriyle beraber oldum zaten baştan anlaştık cinsel birliktelik yaşayacaktık 2 mizde uzun ilişkiler sevmiyoruz ortak yönümüz bu. Neyse biz ilişkiye girecektik kondom almıştı rahatsız ediyor diye çıkartmasını istedim. Bana emin misin dedi. Evet dedim bende. O da bana bak hamile filan kalma sonra beni uğraştırır durursun dedi. Yok uğraşmazsın filan derken. Hapını içtin mi dedi. Yalan söyledim burada içtim dedim ama içmedim. Kondomsuz ilişkiye girmek istiyordum zaten hamile kalma ihtimali düşüktür 1 ilişkide hamile kalmam diye düşündüm hastaneye gittim ve hamile olduğumu öğrendim :( Bana çocuğu aldır diyor bende aldırmak istiyordum başta ama ne olduysa birden ona sahiplendim aldırmak istemiyorum. Birlikte olduğum kişide bana diyor ben sana önceden söyledim hamile kalırsan umurumda olmaz diye çocuğu aldırıyorsun dedi bu yaşta baba filan olmak istemiyormuş. İstersen mahkemeye ver benim için hiç sorun yok diyor telefonda sürekli ses kaydım açık konuşmalarımız var haksız olan sen çıkarsın dedi.
Ailemin haberi yok daha ve bu yaptığımdan pişmanım ama çocuğumu da aldırmak istemiyorum birlikte olduğum kişide babalık yapmayacağını söylüyor. Kararsız kaldım sizce ne yapayım ben sakin düşünemiyorum :(
Birlikte ilişki yaşadığım erkek bana aldır diyor bak zaten sevgilin var çekip gider o da, adın çıkar diyor, ailende kızacak hem dedi. Sakince söyledi bunu. Bana ben kendim açımdan değil senin açından düşündüğümde mantıklı olan bu diyor zor dönem yaşıyorsun ama aldırmaktan başka çaren yok diyor geleceğini düşün diyor.
şu an başka bir erkekle beraberim sevgiliyiz bununla hayata bakış açım değişti eski flörtöz kız yerine daha olgun biri oldum ama bakireyim diye yalan söyledim sevgilime öğrenirse terk eder beni ama karnımda olan bir canı aldırmakta istemiyorum hatamın farkındayım. Siz olsanız ne yapardınız?
Aileniz tarafından dışlanıp sevgilinizden ayrılıp çocuğa mı bakardınız yoksa çocuğu aldırıp böyle bir olay yaşanmamış gibi devam mı ederdiniz?
Ailemin haberi yok daha ve bu yaptığımdan pişmanım ama çocuğumu da aldırmak istemiyorum birlikte olduğum kişide babalık yapmayacağını söylüyor. Kararsız kaldım sizce ne yapayım ben sakin düşünemiyorum :(
Birlikte ilişki yaşadığım erkek bana aldır diyor bak zaten sevgilin var çekip gider o da, adın çıkar diyor, ailende kızacak hem dedi. Sakince söyledi bunu. Bana ben kendim açımdan değil senin açından düşündüğümde mantıklı olan bu diyor zor dönem yaşıyorsun ama aldırmaktan başka çaren yok diyor geleceğini düşün diyor.
şu an başka bir erkekle beraberim sevgiliyiz bununla hayata bakış açım değişti eski flörtöz kız yerine daha olgun biri oldum ama bakireyim diye yalan söyledim sevgilime öğrenirse terk eder beni ama karnımda olan bir canı aldırmakta istemiyorum hatamın farkındayım. Siz olsanız ne yapardınız?
Aileniz tarafından dışlanıp sevgilinizden ayrılıp çocuğa mı bakardınız yoksa çocuğu aldırıp böyle bir olay yaşanmamış gibi devam mı ederdiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar