Erkeklerin boşalmak mast. yapmak zorunluluk mu?

Kadinlar canlari istedigi zaman mast yapar ama erkeklerde durum farkliymis sanirim. Saglik acisindan bosalmak zorundalarmis oyle mi gercekten? Mesela genc bir erkek oyle cok sapik azgin birisi degil yani normalde pek ihtiyac duymuyor diyelim ki. ne sıklıkla bu isi yapmasi gerekir sadece saglik acisindan bakarsak?
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler icin olacak sorunun basligi yanlis olmus :D
Erkeklerin boşalmak mast. yapmak zorunluluk mu?
Cevapla