Bekareti Önem vermeyen erkeklerin tuzagı ! (Aldanmayın)?

Merhaba arkadaşlar ;
Öncelikle şunu söylemeliyim ülkemizde yurt dışına özenilerek hızla bireysel ilişkilerde cinselligi sonlara kadar yaşıyorlar..
Ve önemli olan kadınlarımızın kızlarımızın artık buna önem vermiyor olması ve yaşadıkdan sonrada gereksiz gurur yaparak erkeklerini terk ederek yeni aşklarda kendilerine bir enayi aramaları

Uyarımdır ;
!! Bahanelerle kızların kendini inandırma yolları !!

1- Hanımlar lütfen artık kendinizce şunu kabullenin kendime göre biri çıkar elbet
2- Ne önemi varki seven erkek her şekilde kabul eder
3- Erkek temiz olacakki temiz kadın istesin..
4- Bekaret beyinde yalanı (enyaygını ve saçması)
5- Evlenmem olur biter. ( yaşarım ve kullanılırım )
6- Birini kandırırım nerden anlayacak ( salagızya)
7- Evlenmeden önce söylerim kendime aşık ederim bırakamaz ( direk şut ama önce kullan )

Erkeklerde ise ;

1- Ne önemi var sevdikten sonra.. ( biraz kullanayım ayrılırım)
2- Ben bekarete önem vermem ( sevgili kalırım okadar )
3- Evlenecek vaatlerde bulunmak ama sıkıldıgı zaman şutlamak.
4- Her yerde yorumlarda bulunmak ve bekaretin bir zardan ibaret oldugunu söylemeleri geçmişin önemli olmadıgı yalanı.

Her erkek bekarete önem verir..
Hanımlar lütfen şu gerçegi kabullenin size bunun sorun olmayacagını söyleyen erkek ne kadar güven verebilir?
Bunu yaşamadan ne kadar süre bekler?
Yaşadıktan sonra gerçegi bildigi halde evlenirmi?
Bunlar anlamsız gelen şeyler ve özellikle söylemek lazım.
Bu konuda yorum yapan hanımlar büyük ihtimal bekaret sorunu yaşayanlar özellikle şunu söyleyecek '' Saçmalıyorsun kadın bir mal mı bir kere bir hata yapmış olamazmı ''
Erkek de şunu düşünür ; Kadın bana böyle geldi ama 1 kez oldugunu söylüyor ve o kapı açılmış kaç kişi gişe yaptı bilinmez ! ?
Siz söyleyin yalanmı?
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen artık kendinizi kandırmayın !
Denginizi bulursunuz elbet. fakat dogruyu bulana dek kaç yanlış yaşarsınız kaç kez kullanılırsınız bilmenizde fayda var bilenler zaten yaşadıgı için sorun yoktur teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
ERKEKLER APTAL DEGİLDİR ! APTAL OLAN KADINDIR ( VERİPDE GURUR YAPAR )
DELİKANLI HAS KADIN NAMUSUNUN PEŞİNDE OLAN KADINDIR. ( ONU ASLA KAYBETMEYİN )
Bekareti Önem vermeyen erkeklerin tuzagı ! (Aldanmayın)?
Cevapla