ya arkadaş nedir bu kadının kadına zulmü, erkeğin kadına zulmü şiddeti acizlikten başka bişey değil.
senin zorun neydi o kadar dayak hakaret aldatılmaya rağmen birlikteydin? bırak fiske vurmayı elini kaldırdığında terketmiş olmalıydın. sıçmışım bekaretine de bacak arasında aranan namusuna da. erkeğim deyip her haltı yiyeceksin bunun için de bir kızın sevgisini istismar edeceksin. her türlü kötü muameleyi yapacak kadar aşağılık olacaksın. evlilikten laf açılınca da bakire olacak diyeceksin. memlekette yolda yürürken bile göz koymadığın rahatsız etmediğin kadın kalmayacak. erkeğim diye geçineceksin. iki yüzlü kaypak toplumun kaşarlanmış erkekleri. aldığınız nefes harcadığınız oksijen israf.
okulun bitip ekonomik özgürlüğünü sağlayana kadar idare edeceksin. bu süre içinde de umarım gerçekten insan evladı bir çocukla tanışırsın. en ufak bir şiddete teşebbüsleri olduğunda affetmeyin arkadaş. haketmiyorlar. eğer bir erkeği biraz olsun tanımak istiyorsanız, annesine nasıl davrandığına bakın. çünkü annesine babası nasıl davranıyorsa öyle davranmayı öğrenmiştir. kötü davranıyorsa saygısızlık ediyorsa at gitsin. anasına öyle davranan sana farklı mı davranacak?30 Yorumla
En İyi Cevaplar
Yanlış kişiyle bişiler yaşadın ama olup bitemedi duyulduda annen senin icin endişeleniyor üstüne titremesi normal ve genligi okuyamıyor kadın oldugu halde pek anlayış bekleme tek caren bir yer kazanıp annenden uzaklaşmak sen evlenmiyene kadarda annenin seni raht bırakacagını sanmıyorum guveni sarsıldı bir kere
00 Yorumla
+1 yılSimdi ne desek bos. Olan olmus. Aslinda annenin ruh halini anlamaya calis. O cok uzuluyor bu duruma ve uzuntusunu bu sekilde belli ediyor. Oyle diyor ama sen zamanla aksini ispatlarsan oyle seylere kalkismaz. Anneler merhametlidirler.
Sen kendini burada dusun. Sorun annen degil sorun olur olmadik bir adama kendini teslim etmen ve belki edecek olman. Daha guclu kiz olmaya bak, annenin bu hassasiyetini önemse. Bak sen kaldin ortada, ya hamile olsaydin? Can kiyarken vicdanin rahat olacakmiydi? Hayata bakis acini, bu olaydan ders almayi ogrenmeye calis.
Cinsellik guzeldir ama seni helali yapan yurekli adamla cok daha özeldir ve güzeldir. Bu olaydan sonra tövbe et, hayatini kendini düzene sok. Annen sinirinden birseyler desede kisisel algilama. Zamanla oda sendeki degisiklikleri gorecekler farkli dusunecektir canim. Uzulme...00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCok uzuldum bebeyim ayni durum bendede var, eski sevgilim iliskiye girdigimizi annene soyliycem die gunluk tehtit ediyor :(. Benimkiler beni öldurur valla senin annen oyle demis az bile benimkiler mahveder beni. Cocugu polise sikayet et yasin 18 altiysa cocugu alirlar iceri
01 Yorumla
Soran+1 yıldegil cok sukur ayrıldık ama annemle basım dertte izin vermiyo hiçbiseye :(
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
+1 yılherseyden once uzuldum bu yasadigin olaya, hayat malesef o kadar acimazsin ki.. neresinden bakarsan bak hep tutarsiz kisilerle dolu. malesef hayat bu degil herkes iyi veya kotu olacak diye bir kaide yok, hayat bize bunlari ogretiyor yasadikca gordukce. annene hak ver biraz olurmu sende yariin anne olunca anneni daha iyi anlarsin , hic bir anne evladinin kotu olmasini mutsuz olmasini istemez. sinirlidir zamanla hersye duzelir sabirli ol ve sakin olmaya calis.. cekip gitmek basit gibi gorunsede gercekten zordur , nereye godeceksin? kime gideceksin? bunlar hep bir sinir aninda soylenen seylerdir, unutmaki nereye gidersen git ailenden baska kimse sana sahip cikmaz. Aile kavrami cok onemli canım .. ne zaman konusmak istersen dinlerim elimden geldigi kadar da yardimci olurum ,, hersey duzelir yeterki sabirli ol sakin ol ve annene bira daha anlayisli ol
00 YorumlaO erkeğin mesajları falan duruyorsa ya da sana bir şey yaparsa hemen git darp raporu al. Mesajlarda duruyorsa silme. Istersen hapise attırıp tazminat alabilirsin. Bak şerefsize ya neresinden bakarsan bak şerefsiz. Ama unutma annene de hak vermelisin. Bu dünyada seni ondan başka karşılıksız sevip koruyacak kimse yok. Ona sıkı sıkıya bağlan. Dediklerine siniri geçene kadsr tamam anne hayırlısı de geçiştir. Allah yardımcın olsun.
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle evden uzaklaşmalısın senin durumunı çok iyi anlıyorum çünkü benimkiler de bakire olmadığımı biliyorlar ve beni üniversiteye şehir dışına yollamak istemiyorlar. 6 ay sonra lise bitsin bende alıp başımı gidicem evden hatta istersen seni de alırım kızz :)
12 Yorumla
Soran+1 yılal al yaa
Bilmem kac kez doven bilmem kac kez aldatan adamla ne isin var anlamiorum ki. bir kere dovdu don arkani git kardesim. 2 gun kusup geri barisinca bu nasilsa dovunce bile beni birakmio die dusunerekten cocuk skmedik bir kulak arkani birakmis. Duzelir annenle durumunuz. Onla meseleyi cozdum die onume gelenin koynuna girecek degilim yaptim bir hata de. Affeder annedir
01 Yorumla- +1 yıl
biraz anneye uymalı
Gizli Üye(36-45)+1 yılAnladım zor bır durum senı anlıyorum dunyanın sonu deıl tehdıtlerıne boyun egme okulunu bıtr kendı ayaklarının uzerınde dur kendı hayatını kur sana deger veren bırı cıkar karsına ama arkasını getrme kendını kımseye kullandırma hepsı aynı ınan dogru kısı cıkana kadar karsına
02 Yorumla
Soran+1 yılkesinlikle getirmem ama annemin böyle yapması beni zorluyo cekip gitmemek için :(
Cevap sahibi+1 yılyaa üzülme duymamazlıktan gel çünkü inan ki gidersen daha cok üzülcegin seyler yasarsın inan bana insanlar cok acımasız sen güclü olursan herkes sana göre davranır
+1 yılBoyle adamlari nerden buluyorsunuz anlamadim. ugrunuza ölecek tapacak kadar sevecek bunca durust saygili seviyeli adam varken siz gidiyorsunuz boyle adamlari seviyorsunuz. uzulmemek icin kisileri yakisikliligina guzelligine parasina puluna havasina gore falan secmeyin. ilk once bir bakin size ne kadar uyumlu fikir olarak duygusal olarak gorus olarak. hemen atlamayin. seviyor olabilirsiniz. ama deneyin sevdiginizi.
00 Yorumla
+1 yılya bısı soracagım böle serefsızlerı sız cok arıyormusunuz nolur bı cevap ver adam gıbı adam dururken serserı pıskopatı sızın ılgınızı cekıo hep ve kullanıldıktan sonra napıosanız yapıosunuz kullanılmadan once engelle uzaklassana sölese ne solıcektı onla yatmadan once senı tehdıt edıyor muydu pekı senı aılene sölerım dıye
02 Yorumla
Soran+1 yılhayır birlikte olmadan önce böyle degildi ne el kaldırmak ne bisey :(:(
- +1 yıl
sandıkı korkuyo artık ıstedıgımı yaptırırım bana karsı gelemez hesabına varmıs e noldu sımdı yıne kotu olan sen oldun canım uzuldum durumuna öyle o. ç yuzunden gercekten masum ınsaların guvenlerı sarsılıyo sonra karsısındakı bırı ona ıyı nıyetle yaklassada bı suphe oluyo ınsanın ıcınde
+1 yılne demişler deveye diken , insana s, ken , o kadar dövdü diyorsun ve onunla beraber oluyorsun , ve iş işten geçtikten sonra ayrılıyorsun ne diyeyim ben sana , neyse olan olmuş , hayat devam ediyor. bence ailenle bağını koparma , birkeç gün üzülürsün belki ama ömür boyu üzülmezsin en azından.
00 YorumlaBunlar adam sıfatıyla bide yolda sokakta geziyor işte ! Ben erkekliğimden utanıyorum bunları duydukça. kendime yediremiyorum. tamam kız sert çıkış odaya çekip dövmek nedir ya? Savunmasız çocuk gibi bisi karşındaki. bide tehdit ediyor. allah bu adamlarin yakasını bir araya getirmesin başka bisi demiyorum.
00 Yorumlaolan olmuş , keşkelerle yaşamamak gerek , senin güclü bir kadın olman lazım öncelikle , bir meslek edin ve kendi ayakların üzerinde durmayı öğren. Emin ol ondan sonra korkacağın pek kimse kalmıyor , ailenden bile.
02 Yorumla
Soran+1 yılöyle düsünüyorum kendi ayaklarımın üstünde durucam artık gecerli bir meslegi okuyorum zaten..
kendine yeterince saygın yok sanırım. seni tehdit edecek aşağılıkta biriyle beraber olmaktan başka bir hatan yok. annen da öyle davranıyorsa part time işe gir ve arkadaşlarınla eve çık. SENİN BEDENİN SENİN KARARIN.
00 YorumlaCanim cok buyuk gecmis olsun yaa nasil oyle bisey yapmis sevgilin yaziklar olsun ona. Sevfilinden mi dayak yedin annendei dayak yedin canim :(
02 Yorumla
Soran+1 yılo cocuktan :(
senin adına üzüldüm. işte bak yıl 2015 oldu belki senin benim için bekaret bir hiç ama ailelerimiz toplum için halen önemli birşey annen ne zaman öğrendi bu durumu?
025 Yorumla
Soran+1 yılagustosta :(
Soran+1 yılevette anlamıyo beni benden faydalanırlarmıs bidaha sevgilim olursa falan bilmem ne ya ben niye söyleyim ona buna bakire degilim diye ya da salakmıyım o kadar bir hata yaptım diye devamını mı getircem illa
Soran+1 yılben 19 annem 43
- +1 yıl
Önemli kalsin ha, ne dersiniz? Adami hasta etmeyin, 29 yasindasin adam gibi yorum yapin surda.
- +1 yıl
@Merakliduygusal adam gibi yorum yapıyoruz kızla dalga geçmiyorum değil mi? annenin bu şekilde tepki vermesi normal ama kızın psikolojisi açısından tonla sorun var. merak etme burdaki abazanlardan değilim muhabbet ettiğim kişilere sorabilirsin canım :D
- +1 yıl
Senin yorumlarina bir kac defa karsilastim pekte olgun gelmedi bana. Yardim edeceksen dogru tavsiyelerde bulun ne dersin? Nacizane fikrim. Eyvallah
- +1 yıl
@Merakliduygusal eğer salakça soru soran olursa dalga geçtiğim doğru ama bu mesajdaki gibi hayati konulardaki sorularla dalga geçmem mümkün değil ;) sonuçta bir kızın hayatı söz konusu
- +1 yıl
Bir defa yukardaki yorumunla pekte bazen yansitmaya calistigin degerlerle örtüsmüyor. Evet ciddi meseleler, ufacik yorumun bile etkisi olabilir yane mesuliyet. Bu sözleri benim soruma "nefs" hakkinda cevabinizdan sonra yaziyorum, hehalde biryerde o frekansa sahipsiniz diye dusundum. Bu yuzden sasirdim. Birakinda sasirayim, bazilarinin iki yuzlulugunu gorunce tepem atiyor.
- +1 yıl
@Merakliduygusal haklı olduğun noktalar var ama iki yüzlü değilim ;) eğer bir kız gelip bu çocuk beni sevdiğini söylüyor kızlığımı bozduracağım acır mı diye sorup seksi mükemmel bir şekilde görüyorsa ve kendini ailesini v. s. düşünmüyorsa ona verilecek cevap ile gerçekten zor durumda olan birine verilecek cevap arasında fark vardır ;) zamanla tanırsın nasıl biri olduğumu :)
- +1 yıl
Yok sizi tanimama gerek yok. Karsindaki muhatabin nasil olursa olsun sen oldugun gibi degilsin iki yuzlusun;) neyse sizin hayatiniz internet uzerinde de özgürlügünüze mani olmak amacim degildi, hürsünüz. ;) selamlar
- +1 yıl
@Merakliduygusal pardon birşey sorcam şu an sana cevap veren biri abaza gibi hadi gel yatalım v. s. diye yazsa ona vereceğin cevap ile abaza olmadan normal yazdığında vereceğin cevap aynı mı?
- +1 yıl
Hayir, cunku söz konusu olan soruda tavsiye istenmiyor aksina tahrik ediliyor. Soru hangi kategori soruysa cevabi ona göredir. Sizin verdiginiz yukardaki "iki yuzlu degilim" aciklamasi gecersizdir cunku sorular ayni kaynaktir;problem sorusu- tavsiye cevabi istenilmesi gibi.
- +1 yıl
bu kategoride olan sorularin kaynagi aynidir demek istedim
- +1 yıl
@Merakliduygusal benimde dediğim şey o soru şekline göre cevap vermek iki yüzlülük değildir. iki yüzlülük örneğin burada seks istemiyorum çığlıkları atıp gerçek hayatta ya da seninle görüştüğünde ilk fırsatta seni yatağa atmaya çalışmasıdır
- +1 yıl
Ha cikardigim sonuc su o zaman; siz burada ne tavsiye ediyorsaniz bu siz gercek hayatta nasilsa öyle yansitiyor. Evet 2015 bakire önemli degil vs "nefs" iste yorumu yapan tezat yorumcu:) aaah iki yuzluluk muydu bu sanki, allah allah:))
Neyse bu kadar muhabbet yeter;) karadeniz atmacalara benziyecek. Guzel yorumcuklar size:) - +1 yıl
@Merakliduygusal senin soruna yaptığım yorumun linkini atar mısın merak ettim bulamadım :) bakire önemli değil v. s. nefs yorumu yapmadım. bekaret ile ilgili gerçek düşüncemi öğrenmek istiyorsan burdan yazabilirim ve öyle saçma sorulara yapacağım yorum yine aynı olacaktır :)
- +1 yıl
www.kizlarsoruyor.com/.../q2273478-aldatan-evliler-neden-evli-kalir
Hayir frekans degisikligini vurgulamaya calisiyorum. Hani sen tek degilsin iki yuzlulugu gösteren. bugün sana takildim, sansina iste ne yaparsin:) merak...
Yane renginiz cok degisken, bir renginizi tutturun öyle degil mi?:) - +1 yıl
Ayrica su konuya az yorum yaparmisin. Merak ettim gorusunu
www.kizlarsoruyor.com/.../q2301386-bu-ulke-de-neden-cinsellik-tabu - +1 yıl
@Merakliduygusal hea :D şimdi anladım demek istediğini :) orda aldatma ile ilgili durumda insanın nefsini tutması gerektiğini söyledim halende söylerim. ama nefsini tutamayıp insanlar birbiri ile seviştiyse ve olay bu soruyu soran kardeşimizin yaşadığı gibi bir boyutta ise mantıkla ailesinden uzaklaşmaması gerektiğini ve ailesi ile konuşup durumu aile içerisinde çözmeleri medeni bir şekilde en doğalıdır
- +1 yıl
Yane:) bak bu güzel bir cevap bence. Arti veriyorum (manen). Haha baya takildim sana hade hakkini helal et. Ozgursun dusunduklerine bakma bana takilma modundayim bugun. Kendine iyi bak!
- +1 yıl
@Merakliduygusal :)) meraklı iyi arkadaşım oldun :D takıldığının farkındayım ve düşüncelerim hiç bir zaman iki yüzlü değildir :) diğer konuda yorumu yapacağım fakat gece çalışmam olduğu için bunu uzun bir şekilde yazmak adına ilerleyen saatler okursun :)
- +1 yıl
Hade bakalim, ordada takilma sozu veriyorum sana. Isin ras gitsin, kolay gelsin. Bye
Bir muddet sessiz kal ne istiyorsa onu yap evden cikma diyorsada cikma zamanla gectigini goreceksin sabret
10 YorumlaTürk kızlarının genel hali nerde apaçi işe yaramaz varsa peşinden gidiyosunuz, bu sana ders olsun bundan sonraki ilişkilerini gözden geçir.
20 Yorumla
+1 yılKendi yaptığın salaklığı erkeklere măl etmek de ne demektir.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunca seyi yasadiktan sonra bencede hala gozunun flortte olmamasi gerekir. Guzel guzel yasa edebinle. Hayirli bir kismetlede evlen. Sevgilin olmayinca olcen mi sanki
00 YorumlaAnnene yav he he de ama bunuda yapma bide insanla sevgili ol hayvanla degil
10 Yorumlatakma görücü usülü falan salla bulursun kafana göre birini iyi etmişsin ayrılmakla her erkek bakire olsun demez merak etme ;)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖyle bir adamla nasıl birlikte oldun ki? Allah yardımcın olsun devir öyle pis ki... Annene karşı çıkmamaya çalış bence bu ara biraz alttan al hiçbir anne evladına kıyamaz sinirle diyordur, aradan uzun bir süre geçince annenle güzelce konuş.
00 YorumlaOnlarla kalman daha iyi olur bir anne kızını ne olursa olsun kötülüğünü istemez kaçma yanlış yaparsın
00 YorumlaÜzüldüm yeminle o cocugun ta anasini * ben sıkma canını yapmissin bir hata hersey düzelir seni sen oldugun icin seven bir adam cikar ananin karsisina konusur ve evlenir
00 YorumlaDikbaşlı olmanın ve başına buyruk yasamanin bedeli mi dersin
10 Yorumla
+1 yılsıkma kendını okulumnu bıtr.. sonra kendi istediğini yap..
00 Yorumla
+1 yılsinirden söylemiştir ama keşke yapmasaydın yarın evleneeğin adamın suçu ne?
10 Yorumlane ypacagın bellı bundan sonra yasadıklarından ders cıkaracaksın ve aynı hataları bir daha yapmayacaksın
00 YorumlaÜniversiteni bitir ve evden uzaklaş canım.. Tek çaren bu.. Görücü usulü pişmanlıktır
00 Yorumla
+1 yılo cocugu alcaksın varya yermisin yemezmisinnnn pat küt dövcennn
10 YorumlaAnnen haklı onun hakkını rızasını almadanda başka birisiyle evlenemezsin sabır et
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılannen haklı bence evde kalırsın sen hangi erkek ister ki
22 Yorumla
Soran+1 yılpeki :(
Cevap sahibi+1 yılseni kırmak istemedim özür dilerim keşke bu hataya düşmeseydin en azından anneni dinle sana yol gösterecektir dünya ne hale geldi öffffff
+1 yılO senin oros. u lugun değil çocuğun IB. E ligi bırak seni allah bilsin gerisini salla gitsin
00 Yorumla
+1 yılÇocuğu polise şikayet et evlenme vaadiyle kızlığımı aldı de polis öttürür dava aç
00 Yorumla
+1 yılYanındayım. Iyi insanlarla beraber olmanın vakti gelmedi mi artık
00 Yorumla
+1 yılaltına yattın bıde suçlamalara kalkıyorsunya ! dogruları söyle kendını aklamayı bırakıpda...
ne haltlar yedınde öyle oldu..16 Yorumla
Soran+1 yılön yargılarınız kahrolsun.
- +1 yıl
yapmayacakdın arkadaşım ! yaptıysan ya kımseyle evlenme ya da kendınızı yamamaya calısmayın mıllete yarın göreceksınkı sevgılı oldugun bı kaç kısıylede yasayacaksın onu sana normal gelıyor artık cunku !2-3-4-5- dıye gıdeceksın
Soran+1 yılsen sanki kimseyle birlikte olmadın sevismedin dimi sütten cıkmıs ak kasıksın pardon!
- +1 yıl
yo benımde ılıskım 3 ay oldu bıtelı 6 senelık ! ve herboku yaşadım kendısıyle kendı ayrıldı gitti :) anlayacagın ama ben dövmedım ! vurmadım ! bı kaç cınsel ıcerıklı konusmamı gördü okadar. unıdeydım ne olacakdı yanı? zamanını harcadı telef ettı gıttı ! ben erkegım bana koymaz arkadaşım kızsanız kız olarak dusunun yarın bırının karsısına cıkıp ben böyle bekaretımı kaybettım demek zorunda kalırsınız.
Soran+1 yılben erkegim bana koymaz tabi elinin kiri yıka geçer dimi sizin gibiler yüzünden kızlar böyle muamele görüyo itilip kakılıyo dayak yiyo zihniyetinize sokayım!
- +1 yıl
ulan gerızekalı ben kızı bırakmadım kız benı bırakdı ! :D üstüne büyüklerımı arattım ciddiyete sokalım durumu dıye ! kız istemedi? hala benımı sucluyorsun kendıne bak sen
+1 yılsen biraz annenin sözünü dinle en azından dinliyormuş gibi yap sonra duruma bakarsın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılgörüncü usulü ile evlensen daha kötü adam bakire diye alacak sabahı eve postalar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜzülme seni alcak biri yok diye mi dert ediyorlar canları cehenneme
00 Yorumlaannende abartmış sanane de geç bence
02 Yorumla
+1 yılroman yaz iyi para kazanırsın
10 Yorumla
+1 yılZamanında yediğim hurmalar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNezamandan beridir çikiyodunuz?
01 Yorumla
Soran+1 yıl6 yıldır
+1 yılkendi düşen ağlamaz...
10 YorumlaBole bırıyle nasıl bırlıkte oldun peki?
02 Yorumla
Soran+1 yılbiliyorum bu bir bahane degil ama ölümüne aşıktım ondan sonra gösterdi yüzünü zaten tehditle zorla isteklerini yaptı zorla bile sahip oldu bana annem arkamda durcagına neler söylüyo :(
+1 yılsinirle söylenen şeylerdir büyük ihtimal dedikleri
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni tanimak isterdim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHaketmişsin diyecek söz yok
00 Yorumla
+1 yılsıkma tatlı canını
00 Yorumla
+1 yılözele gel
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar