Kız arkadaşımın kızlık zarını diktirmek istiyorum. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kız arkadaşımla yaklaşık 2 yıllık birlikteliğimiz var. Üniversitelerimiz bitince evlenmeyi ve 3 hafta sonraki ara tatilde de annesiyle konuşmayı düşünüyoruz. Biz ilişkiye girdik ve bâkire olmadığını öğrendim ben bakirdim ama prensip gereği her zaman birlikte olduğum insanı istisna koşullar yoksa bırakmayacağımı söylerdim. Bu kız hayatımda bir daha karşıma çıkmayacak iyilikte biri çok güzel mi hayır ama kalbi çok iyi. Gelin görün ki seviyorum ve daha önce başkasıyla birlikte olduğu için onu terkedip ileride başkasıyla birliktelik kurarsam yeni kişiye ihanet gibi olacak ve vicdan yapıp mutsuz olacağım. Dinen yaptığımız zina bunu biliyorum ama kendimi tutamıyorum/z yalnızken birden alevleniveriyoruz. O dinle ilgilenmeye basladı ve bu ilişki beni rahatsız ediyor artık her ikimizde inançlıyız bu yüzden onun zarını diktirip tövbe edip evlenene kadar elimi sürmemeyi düşünüyorum. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kız arkadaşımın kızlık zarını diktirmek istiyorum. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla