26 yaşındaki kızın 2 senedir kendinden küçük çocukla konuşması eziklik mi sizce?

2 sene oldu sanaldan tanışmıştık ama hiç yüzyüze gelmedik 5 yaş büyüğüm ondan. Sekstngle başladı her şey ama şu an aramızda limoni iletişimimiz çok çok az. Hatta yok yani. O eski samimiyet sıcaklık tutku kalmadı nedense niye böyle oldu? Aramızda çok kavgalar yaşandı soğukluk girdi
26 yaşındaki kızın 2 senedir kendinden küçük çocukla konuşması eziklik mi sizce?
Cevapla