Arkadaşlar sarhoş kadını neden yalnız birakırsınız yatakta?

1,5 bardak viski içtim MK ayakta zor duracak kadar sarjoş oldum benimki ağzıma verdi ondan sondan miğdem bulanıyor diyip kusmaya gittim mk. Ayri yatıyor ama niye? #cinsellik şimdi ayakta durabilecek haldeyim ama hatırlamıyorum herşeyi acaba bişi yaşadık mı başka sanmıyorum😄 ama miğdem bulanmasa iyiydi. Napim o yarım bardağı o verdi 😏

Güncellemeler
+1 yıl
Biradan iyi diuordum ama bu viskiyi de sıkeyım tercihimle içmicem bu ikisini.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu miğde hala bulanıyor neyse mutfakta tuzlu çubuk kraker yiyeyim.
Arkadaşlar sarhoş kadını neden yalnız birakırsınız yatakta?
Cevapla