Ya kızlar öpüşünce ıslanıyor musunuz nasıl bişey bu gerçekten bir yardım lütfen?

Benim 5 yıldır kız arkadaşım var ve bazen güzel anlarda sadece öpüşürüz. eskiden hiç çaktırmazdı anlamazdım çok saftım ama şimdi aramızda çekincek bişey yok direk söylüyor. öpüşürken belinden falan tutunca yapma yapma çok ıslandım diyor durduruyor. sonra tekrar öpmek istiyor falan ben anlamadım ıslanınca bu kadar ne oluyor ya?
Ya kızlar öpüşünce ıslanıyor musunuz nasıl bişey bu gerçekten bir yardım lütfen?
Cevapla