Flörtüme cinselliği henüz istemediğimi belirttim. Sorun olmadığını söyleyip ardından her yerden çıkarmış. Ne düşünüyorsunuz?

Flörtüm cinsellik konusunu geçirdi. Rahatsızlığımı ve bu konular için aceleci olduğunu söyledim. Benimle takılmak istiyorsan böyle bir şey de söz konusu değil dedim. O da benimle ciddi ilerlemek istediğini söyledi ve anlayışla karşıladığını ve akışına bırakacağını söyledi. Gayet güzel şekilde kapattık. Aradan 1 saat geçince beni her yerden çıkarmış, numaramı falan silmiş. Aradım bir defa açmadı. Daha da üstelemedim. Çok zoruma gitti... Siz ne düşünüyorsunuz?

Flörtüme cinselliği henüz istemediğimi belirttim. Sorun olmadığını söyleyip ardından her yerden çıkarmış. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla