Amerika’da bir adam “her şeyin sorumlusu sensin” diyip penisini vurmuş. Tüm erkekler de aynısını yapsa dünya kurtulur mu acaba ne dersiniz?

Merak edenler için de linki burada 😂
Amerika’da bir adam “her şeyin sorumlusu sensin” diyip penisini vurmuş. Tüm erkekler de aynısını yapsa dünya kurtulur mu acaba ne dersiniz?

Merak edenler için de linki burada 😂
Bazı erkekler yapsa bunu, bencil, sadece uçkurunu düşünen vicdansızlar yapsın bunu, tohumlarını saçmasın bir yerlere de başkalarına bela olmasınlar. Bazılarının aklı uçkuru kadar. Vicdanıyla değil de uçkuruyla düşünenler yapsın bunu, böyle kişiler üremesin, bazı kişilerin bunu yapmasını istiyorum, rahatlayalım ülke olarak.
Seçimi kim yapacak? 😂
Sorun orada 😂
Erkek kendi kendini vursun kimsenin başına bela olmadan, tüm dünya da rahat etsin, rahatça bir nefes alalım. :D
Anaaa, arada ben de kaynadim. Ben bende TV izliyorum, benim ne suçum var 😂😂😂
Suçu olanları kastettim aslında 😂
😂😂😂
Neyse yırttım bari 😂
Teşekkür ederim ✨🌺
Rica ederim.
Yoğ artuğ 😂😂
Hadi inşşşşş o zamsn,😂😂
Teşekkürler ✨🎈
Cevap
3Cevap
Kurtulmaz.. kötü insan yine kötüdür..
pislik niteliğinde olanlar yapsa bunu dünya da temizlik olurdu. Tecavüzcü tacizciler yok olurdu...
Ben pislik yazmamıştım 🤣🤣🤣 KS değiştirmiş 🤣🤣🤣
Bence anlamamışsındır🤣🤣🤣 d-ö-l israfı yazmıştım 🤨
Bildiğin kafasına sıkmış adam.
Sıkmış gibi yapanlara gün doğar.
Beyni oradaysa gerçekten kafasına sıkmış oluyor. :) Bence sıkmamıştır.
allah akil fikir versin üğasüğdfğpaweğfüğeüwafğüqğüafğüqüğfğü
ee yine bir sorun oldu.. bunu düşünememiş mi? asıl sorumlu aslında kullanmadığı beyni..
Hayır her şey beyinde biter önce onu değişmeli sjs
Dünyayı bilmem de kadınlar kurtulurdu.
Yapın erkekler bakalım hadi
Oha. O kadar değil ya.
Gülmedim adama 😒😒
Çok beyinsizmiş 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar