Lana Rhoades, Angela Sommers, Whitney Wright, Riley Reid ve Lexi Luna gibi isimler, mesela, çok güzel ve insan ister istemez 'neden model veya oyuncu olmadılar' diye soruyor. Benim ilk tepkim ve sorum bu olurdu muhtemelen

Lana Rhoades, Angela Sommers, Whitney Wright, Riley Reid ve Lexi Luna gibi isimler, mesela, çok güzel ve insan ister istemez 'neden model veya oyuncu olmadılar' diye soruyor. Benim ilk tepkim ve sorum bu olurdu muhtemelen

Bizim toplum hırsız ahlaksızlari sever ahlaksızlığı ise milletin bacak arasında arar.
Benim için po*rno yıldızı olmak, öyle olan kişiye tepki verilmesi, saygısızlık yapılması gereken bir şey değildir.
Onlar için ikisi de aynı ve/veya benzer İşler. Cinselliğe bu kadar anlam yükleyen bizim Ortadoğu toplumlari. O yüzden onlar bir tercih yapmış sadece. Bizdeki gibi o. Gözüyle bakılmıyor onlara toplum içinde. İşini yapıyor gözüyle bakılıyor.
Karşımdakine bir oyuncudan çok “insan”gözüyle bakardım. Ne iş yaptıkları kendileriyle ilgili bir durum, her ne kadar yaptıkları iş tasvip görülmese bile. Mesela biri karşıma çıksa aynı dili konuşabilsek ben oturup sohbet ederdim 😃
Cevap
16Cevap
Ablacım çok basit değil mi sence. Modellikten 5 alıyorsa diğer sektörden 15 20 alıyordur para yani 😃
Lana'nın bile serveti 22 milyon dolarımış, ve bu parayı hemen hemen 1 ayda çıkaran OnlyFansçı varmış. Bu zaten kafamı karıştırdı, ki ben bunun doğru olduğunu düşünüyorum. Mia Khalifa bile buraya geçmiş
Aynı şeyi bende düşündüm gerçekten model veya oyuncu olabilecek kapasite olanlar var niye bu meslek anlayamiyorum.
Benim hoşuma gitmez muhatap olmam fakat kötü bir şey de demem
Hiç bir şey olmaz ben tolga sayışmanla aynı ortamda fotoğrafta çektirdim sohbette ettim
Bizim Ülkelerde zorlu bir şey ama Amerika da fuarı bile var bu sektörün
Görsem ne olacak işetişim kurmamı gerektirecek bir durum olmaz sonuçta.
Bu tür oyuncular Türkiye ye hemen sıraya girerler alt üst pozisyonda 😅 ben görsem bir şey yapmaz dim o kadar duruma gelmedim şükür
Erkekse direkt nasıl sevilebilirim bununşa diye düşünür😂 kadınsa da cık cık cıkkklar en fazla
Onlarda bizim gibi insan sonuçta. Enteresan tepki vermeye gerek yok bence.
Saygı duymuyorum kendilerine o yüzden pek bir şey olmazdı
Erkek "yanına gidip s*kişelim desem, kabul eder mi?" diye düşünür. Kadınlar da "o*ospuya bak!" derler.
Hiçbir tepki vermezdim yani Normal bir insan gibi
yakından tanımak isterdim.
Bizimkilerin yüzleri görünmüyor ki.
Genel sordum, varsayımı size bıraktım😇
Yüzlerine bile bakmazsın
Bakmazdım*
Çok görmüyorum bisey olmuyor
Umrumda olmazdı
Takmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?