Yine bir adet dönemi ve yine saçma sapan kararlar alma eṣiğindeyim ne yapayım?

Her adet dönemi kendimi aṣırı derecede yalnız hissediyorum böyle bom boṣ ve hep ağlamaklı. En kolay yöntem sanaldan kendime birilerini bakiyorum (cinsellik konusmak için DEĞIL) veya eski defterleri açıyorum sonra adetim bitiyor ve neyin kafasını yaṣamıṣım ben diyorum ve konuṣmayı bitiriyorum haliyle karṣımdaki erkekde noldu ya neden böyle oldu birden demeye baṣlıyor.

Yine bir adet dönemi ve yine saçma sapan kararlar alma eṣiğindeyim ne yapayım?
Cevapla