Erkek arkadaşım telefonda fantezi istiyor, kötü birşey mi?

Erkek arkadaşımla 2 aydan fazla birlikteyiz yaşım 24. Herşey çok güzel gidiyor, hiç bir sorunumuz yok, tabi bunun dışında. Kendisinin buna ihtiyacı olduğunu vve benimle yapmak istediğini söylüyo ama aramızda mesafeler var her istediğimizde görüşemiyoruz.

Bir şekilde rahatlaması gerektiğini, buna ihtiyacı olduğunu ve telefonda bişeyler paylaşmak istediğini söylüyor ve sanırım ben ona çok değer verdiğim için (aynı zamanda da gördüğüm için) hayır diyip kestrip atamıyorum, daha önce böyle bişeyi hiç yapmamama rağmen.

Ama yaptığım şey kötü mü fikir almak istiyorum cevapların beni ne kadar etkileyeceğini düşünerek fikir beyan ederseniz çok sevinirim:)

Şimdiden çok teşekkürler.
Erkek arkadaşım telefonda fantezi istiyor, kötü birşey mi?
Cevapla