Erkek arkadaşımla 2 aydan fazla birlikteyiz yaşım 24. Herşey çok güzel gidiyor, hiç bir sorunumuz yok, tabi bunun dışında. Kendisinin buna ihtiyacı olduğunu vve benimle yapmak istediğini söylüyo ama aramızda mesafeler var her istediğimizde görüşemiyoruz.
Bir şekilde rahatlaması gerektiğini, buna ihtiyacı olduğunu ve telefonda bişeyler paylaşmak istediğini söylüyor ve sanırım ben ona çok değer verdiğim için (aynı zamanda da gördüğüm için) hayır diyip kestrip atamıyorum, daha önce böyle bişeyi hiç yapmamama rağmen.
Ama yaptığım şey kötü mü fikir almak istiyorum cevapların beni ne kadar etkileyeceğini düşünerek fikir beyan ederseniz çok sevinirim:)
Şimdiden çok teşekkürler.
Bir şekilde rahatlaması gerektiğini, buna ihtiyacı olduğunu ve telefonda bişeyler paylaşmak istediğini söylüyor ve sanırım ben ona çok değer verdiğim için (aynı zamanda da gördüğüm için) hayır diyip kestrip atamıyorum, daha önce böyle bişeyi hiç yapmamama rağmen.
Ama yaptığım şey kötü mü fikir almak istiyorum cevapların beni ne kadar etkileyeceğini düşünerek fikir beyan ederseniz çok sevinirim:)
Şimdiden çok teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar