Nişanlıyken nasıl olsa evlenicez herşeyi yaşadım diyen varmı?
Nişanlanıp imam kıydıran varmı? Yakınlaşmamız günah olur diye?
Nişanlanıp imam kıydıran varmı? Yakınlaşmamız günah olur diye?
Nişanlıysan iş ciddidir, o zaman belirli ölçüde yakınlaşma olabilir. Yinede her şey zamanında güzel.
imam nikaha falan gerek yok böyle durumlarda, önemli olan niyet. Kafadaki olgunluk..
Cevap
4Cevap
sadece içine girmedim onun dışında herşeyi yaptık nişanlıyken. sen ne kadar ileri gidiyorsun
Sizin dediğiniz gibi oldu bendede.. heryerimi gördü nerdeyse.. :(
Bence yanlış keşke herşeyi ama herşeyi ilk geceye saklasaydık.. öpüşüp sevişip sadece o işi bırakıyoruz ne anlamı kalıyo. :( hiç dokunmasa olmazmıydı niye bu kadar ısrar ederlerki nasıl olsa nişanlıyız diye. Sonra bide sen bana güvenmiyosun derler.
En fazla sarılarak uyuma daha fazlası olmadı olmazda ne anlamı kalkr sonra ilk gecenin
Sen bir mesaj at bana anlatim.
birleşme hariç gittik
Çoğunluğun yaptığı gibi yani..
yani ama bizim dini nikahımız vardı
sen nişanlımısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar