Bu bir paradoks bence.
Bakir olmayan erkek, karşı cinsi kolayca kullanır çünkü seksin tadını almıştır bir kere. İleriyi düşünmez. Bakire olmayan kadın onun gözünde değeri düşük kadındır ve bunun getirdiği ego ile asla işi ciddiye bindirmez kullanıp atar. Bakire kadın mücevherdir onun için.
Bunun tam tersi olarak da belirli bir yaşa kadar bakir kalmış bir erkeğin kadının gözünde hiçbir değeri yoktur. Cinsellik tecrübesi yoktur, özgüveni yoktur, homoseksüeldir ya da çirkindir diye düşünür kadın.
Halbuki bu yargıların mutlak bir geçerliliği yoktur bana göre. Ama maalesef yanlış bir çağda dünyaya geldi bazılarımız.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılKusura bakma kardeşim ama şerefsizlerin yaptığının hesabını suçsuzlara sormaya hakkın yok. Seni aşağılayan en adi şerefsizmiş. Kendisi her pisliği yapıp seni kendisinin de yaptığı bir şeyle yargılayan kişi şerefsizdir. Ancak kimileri de var gözünü bile sakınıyor. Şimdi sen başta bu adamla birlikte olmadın, şerefsizle birlikte oldun. 30'unda bu adamla evlenirsen sana şerefsizlik yapan kişiye kalmış da olmayacaksın. Her erkek bir değildir. Sizi kullanıp atmak isteyen pislikler her zaman olacak. Ancak sizin hatanızın sonucu olarak yaşadığınız travma ve kötü his sizinle kalacak. Neyseki tövbe kapısı ölene kadar açık. Ben de sizi aşağılamıyorum ama kendi eylemlerinizin sonucunu başkasına yüklemeye çalışmayın. Ben cahildim lafı artık bir anlam ifade etmiyor. Nitekim sizi bozan da cahilin teki. Eylemlerinizin sonucunu kabullenmeden bu travmayı da atlatamazsınız.
20 Yorumla
- Cinsel Yaşam konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılBu tip adamlar baştan belli olur zaten. Bir erkek bunu sıkıntı yaptıysa bir kez sürekli yapacak demektir. Sen de duygularına yenik düşmüşsün ve güven duymuşsun bunu bile bile. Bence zar diktirmeye falan gerek yok. Bakirelik takıntısı olmayan birilerini bul. Travma konusunu da mutlaka psikolog ile çöz. Oda zaten büyük ihtimalle sana diktirme diyecektir
10 Yorumla
+1 yılHayat üzülmeye değmez ve insanın kendisinden önemli kimse yoktur. Benim gibi Yalnız ve Olgun erkek tecrübelidir. Kıymet bilir ve değer verir. Saygı duyar ve ilgi gösterir. Sever ve mutlu eder tatlım. Güvenilir ve sadıktır. Enerjik, arzulu ve doyumsuzdur. Arkadaş ya da sevgili olabiliriz!!!
02 Yorumla
Soran+1 yılBen kimseyle arkadas veya sevgili olmuyorum artık. Erkek istemiyorum hayatımda
- +1 yıl
Yanlış ve sakat düşünce. Yanlış 1 erkek için hayatın zevk ve nimetlerinden, sevgi ve mutluluktan kendini mahrum ederek cezalandıramazsın. Dürüstlüğün benim gibi doğru kişide mutlaka mükafatını göreceksin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılZaten amaç eskorta para vermemek girişi açık hatun bulup rahat rahat seks yapmak 👍 hata sende ne diye sevgili oluyorsun? Bakire değilim demeyeceksin boşanmış bir kadınla evlilik yapar mısın? Bu soruyu soracaksın 👍 yaparım derse ve aklına yatarsa nikah için gerekli belgeleri hazırla diyeceksin. Bu aşamaya kadar kaçmadiysa zaten nikahı bas doya doya cinsellik yaşa.
00 YorumlaHaklisin ama gunumuzdeki erkeklere diyeyim istedigini aldiktan sonra bencil ve kustahlasiyorlar ama o isi yaparken canim cicim oluyor boyle insanlardan gercekten nefret eden birisiyim
08 Yorumla
Soran+1 yılBende şimdi erkeklere karsı bir önyargım olustu.
Soran+1 yılEn güvendiğim dalım kırıldı. Dediğiniz gibi elde etmek için etrafımda fır döndü sonra pırr oldu. Elini tutup elimi yolda bıraktı onun yüzünden işimden oldum insanlara güvenim falan gitti ama halledicem herseyi düzene yine koyucam zamanla
Soran+1 yılAldım alacağı nedir ya? Bu paramı ya da esyamı alıp bitiyo? İnsanların hep ilişkiye ihtiyacı olur ben uzun süreli tek kişiyle bunu sürdürme cabasındayım
Soran+1 yılAnlıyorum
+1 yılbu zihniyetten basta kacacaktin. Kadinin her saglikli insan gibi bi seks hayati olmasını yadirgiyorsa bi erkek bırak kendi iğrenç zihniyetinde kaybolup annesinin bulduguyla evlensin
20 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 5b cevap paylaştı. muhtemelen gidip bakire biri ile evlenecek sonra da karısı o işe gidince başkalarına verecek karısıda kendiside musmutlu yaşayacaklar boynuzlandığını bilmeden 😂😂 sen o yüzden sıkma canını bu filmin benzerini çok gördüm etrafda 😂😂
01 Yorumla
Soran+1 yılAllah'a havale ettim zaten. Ben onu asla affetmicem yolda bıraktı beni
+1 yılGeçmişte yediğin hurmalar gelir tırmalar sonra da buraya gelip ağlarsın ve şöyle kandırcam böyle kandırcam dersiniz ama saf değiliz doktora gösterilmeden evlenmiyoruz
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBakireliğin seks yaparken aklı neredeymiş? Şerefsizler bunlar ya, bana gelen kız oldu. Bakire olmadığı için ilişkiye de girmedim. Görüşmeyi de kestim. Ben bakir isem o da bakire olmalı. Değilsem yargılayacak durumda değilim.
02 Yorumla
Soran+1 yılYargılamıcam dedi yanındayım dedi yargıladı, kullandı , gitti.. 2 hafta üst iste düzenli ilişki yaşadıktan sonra yapamıyorum diyip gitmesi zaten bundan acı oldu Kaldıramadım
Cevap sahibi+1 yılŞaka gibi birde ne kadar süre konuştunuz hemen tanıştıktan sonra Mı oldu
+1 yılKullanılmak dedikleri böyle bir şey işte. Geçmiş olsun, bırak beş para etmez herif için üzülmeye değmez
02 Yorumla
Soran+1 yılBıraktım peşini zaten
- +1 yıl
O zaman neden hala dövünüp kendine zulmediyorsun
+1 yılKötü bı durum. başta söylese birsey demezsin ama ilişkiye girip böyle yapması. sala* çocuk ya. Sinir oldum bak şimdi.
11 Yorumla
Soran+1 yılBirde 2 hafta boyunca düzenli ilişkiye girdi simdi yapamıcağını fark etmiş
+1 yılKatılıyorum sana 2 kişi yapıyorsa ikisi de suçlu. Eski sevgilin seninle hiç seks yapmayıp gitse adammış derdim de kaypakmış
05 Yorumla
Soran+1 yılBenim kul hakkıma girdi değil mi?
- +1 yıl
Elbette ama keşke sende hatandan ders öıkarsaymışsın bekaretini genç yaşta vernen hata iken nasıl olsa verdik diye devam etme. Evleneceğin adama sakla bedenini
Soran+1 yılŞu an sorunun detayını okuduysanız eğer ben ağladığım gece düşündüm herşeyi ve psikolog seansına baslıcam çünkü güvenecek tutunucak hiçbir dalım kalmadı hem geçmişle yüzleşicem hemde gidip diktirip sağlıklı düşünmek istiyorum. Yasadıpı travma önceki yasadıklarım. Yaralarını sarıcam güven dedikten sonra en ağır biçimde o bıcağı arkamdan sapladı vücuduma. Onu artık benden baska kimse iyileştiremez. İnsanlardan bişey beklememeyi çok acıda olsa öğrendim
Soran+1 yılAma Allah bana 1 gece önce bunu gösterdi desem inanırmısınız. Yemin ederim sabaha kadar bunu gördüm akşamıda rüyamın aynısını yasadım bu birkaç kezdir oluyor nadiren. Gelecekte yaşayacağım seyi rüyamda görüyorum. Peki Allah neden çok yakın zamanı gösteriyor bana bilmiyorum
- +1 yıl
Uyarıyor demek ki seni. Ama hatandan ders çıkarman güzel olmuş Allahnmuvaffak eylesin
+1 yılMadem ilk cinsel ilişkin onunla o zaman nasıl bakire değilsin?
Milleti kandırmaya da bakma sakın yeter bıktık şu diktirenlerden10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 427 cevap paylaştı. Baskasının azını sildiği peceteyi sen kullanırmısın
03 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın kullanmam. Ama insanlık nedir sizde bilirmisiniz? Ben güven duygumu yitirdim. Şimdi o sizi üzen kızlardan kendine değer verip sizi ağlatacak o serefsiz kızlardan olup onunda dediği gibi dıstan kusursuz olup içten karaktersiz oluncada siz ne yaparsınız bilmiyorum. Gerçekten masum saf düşünürdüm şimdi hiçbir erkeğe acımıcam
Soran+1 yılSpormus dolguymus kendime fiziğime ne gerekiyorsa paraymıs harcıcam kendime yatırım yapıcam. Herkesin istediği kız olunca ki suanda da öyleydim ama iyiydi bu kız artık iyi niyetini kaybetti. Banka gibi gören o asko kızlara layıkmıssınız ben bunu anladım
+1 yılErkeklerin şu şeyini hiç anlamıyorum. Bakire birini arıyorsa kendisi de bakir olsun o zaman
02 Yorumla
Soran+1 yılBakirse bile daha öğrendiği sırada bunu yapmasıyla oda bakiredliğini kaybetti benimle. Kalkmıs defalarca iliikiye girip bunu Şu an söyleyip benden ayrılamazdı yani
Soran+1 yılTamam şimdi bakire değilim ama neler söyledi bir insanın kaldıramıcağı. Sabaha kadar ağladım. Ona köpek gibiydim o derece sadıktım seviyordum ilişkimizde saygı yoktu, herşeye katlandım tamam dedim ama söylediği su son sözü ve gidiyorum dedikten sonra benim için o zaman bitti çünkü kırılan güveni kimse tamir edemez. Yarın bi gün gelse yine gidiceğini biliyorum kafadan komple onu sildim
- Cinsel Yaşam konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBakirelil önemli değil önemli olan anlayış saygı sevgi
12 Yorumla
Soran+1 yılÖnemliymiş ki beni sabaha kadar ağlattı. Önemli. Ben bunu asla bşrdaha kimseyle paylasmam gidip diktirip geçmişi unutucam
- +1 yıl
Ya bemce rahat olman lazım
- Cinsel Yaşam konusunda 7,4b cevap paylaştı.
+1 yılÖküzün tekiymiş, boş ver. Diktirme ve dürüstlükten şaşma. Ayıları element yardımcı olur.
01 Yorumla- +1 yıl
*elemene yardımcı olur (lanet olası klavye düzeltmesi)
Gizli Üye(36-45)+1 yılOnemli olan bakirelik değil dürüstlük sadakat serefsiz birisiymis insan musveddesi herkes o gibi degil
04 Yorumla
Soran+1 yılTam olarak herkes o gibi
Cevap sahibi+1 yılSana yasattiklarindan yaşadıklarından dolayi oyle diyorsun herkes o gibi degil genelleme yapmamalisin en basit örneği ben asla oyle birisi değilim olmam da
Soran+1 yılKimseye güvenemiyorum. İstesem bile inanamıyorum artık..
Cevap sahibi+1 yılGuven tek taraflı olmuyor karsilikli oluyor maalesef herkese guvenilmiyor hele ki bu zamanda
Gizli Üye(30-35)+1 yılBize niye denk gelmiyorsunuz
Evlenebileceğimiz insan arıyoruz geçim huzur olsun03 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum Allah hep tersini veriyor..
Cevap sahibi+1 yılBaltayı taşa vurduk hep
Cevap sahibi+1 yılGörücü usulü isteyelim seni
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence problem arjadaşının jendine bile dürüst olamaması
03 Yorumla
Soran+1 yılProblem neydi bilmiyorum ama yaralarım çok acıyor. Uzun süre kapanmıcak yaralar açtı bana en güvendiğim yerden vurdu
Cevap sahibi+1 yılGüven duyma kimseye gerek yok
Cevap sahibi+1 yılBi de yani adamın niyeti belliymiş
Gizli Üye(36-45)+1 yılAdam haklı ikinci el almak istemez kimse, kullanıp atmış işte, işini görmüş
025 Yorumla
Soran+1 yılPeki o zaman o benle olunca kaöıncı el olduğunu nerden bilicem? Oda haklı evet diktirip bakireyim kızları yalan söyleyen kimle ne yasayıp ya da kızlığını bozmayan karakterden önce namusunu yargılayan erkeklere bunların yakışacağını düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılErkek yapar, kadınla erkek bir değil, toplum erkek yapınca çapkın der ama kadın yapınca o*r*spu der
Soran+1 yılHaklısınız :) bu yüzden bende diktirip bu hiç yasanmamıs gibi evliliği Beklicem
Soran+1 yılBöyle düşünen erkeğe bende böyle davranırım
Cevap sahibi+1 yılSeni zaten sevmemiş ki beleş es. cort olarak görüp, kullanmış işte, hevesini alıncada yol vermiş
Soran+1 yılBiliyorum. Birdaha benim gibi kızı da bulamaz zaten
Cevap sahibi+1 yılVerici olduğun hareketlerinden bile anlaşılır, artık doktora götürüyolar evlenmeden önce, doktor anlıyor diktirdiğini söylüyor adama, boşuna diktirme
Soran+1 yılEvlenmeden önce nasıl belli oluyor anlamadım?
Soran+1 yılAnladım ama adamla bu raddeye geleceğimizi zannetmiyorum. Öyle şerefsiz biriyle beraber olmam ileride de
Cevap sahibi+1 yılSen nasıl diktiriyorsan oda doktora götürüp muayne ettiriyor vajinanı, doktor dikildiğini anlıyor ve adama söylüyor
Cevap sahibi+1 yılÇoğu erkek uyanık artık, özellikle durumu iyi olanlar mutlaka doktora götürüyor artık kadını emin olmak için dikilmediğinden
Soran+1 yılAnladım.. Bu erkeklerle uğraşmak gerçekten bi hayli zor ben zaten hayatımda erkek istemiyorum artık. Kendime kendi hayatımı kurucam
Soran+1 yılBide bunlar ultra şerefsiz yani. Benim sevgilim olsaydı mesela suanki adam bunu anlayamazdı. Her erkekten bir tür var garipsiniz mesela sunu demesen senden de korkmazdım
Soran+1 yılHa sana laaf atmadım bu arada yanlıs anlama. Uyanıklar anlamında söyledim.
Cevap sahibi+1 yılÖylesi daha iyi, ben boşuna para harcama diye dedim diktirmeye falan, çünkü adam götürünce doktora ortaya çıkıcak diktirdiğin, paran boşa gidicek
Cevap sahibi+1 yılYok ya ben takılmam bakireliğe falan çünkü evlenmeyi düşünmüyorum zaten 😀 bende öyle vurup geçiyorum verici kızlara, işimi görüyorum sadece
Soran+1 yılMikrop kapmamak ve uzun süre İlişkiye girmemek için diktiricem yani bi 7 sene falan. Yaralarımı kapatmak istiyorum. İçimde açtıklarını unutamam belki ama izlerini silmek istiyorum. Erkek kandırma niyetinde de değilim sadece İlişkiye girdiğimi Şu an kabullenmek istemiyorum anlarsınız umarım o ağır hakaretleri sindiremiyorum. Özellikle baktırmasa evlilik öncesinde de çıkmaz diye düşünüyorum sonucta o kadar kadın diktiriyo anlasılsaydı neden diktirirdiler diye düşünüyorum özellikle doktora götürmese çok detaylı bakmazlar diye düşünüyorum. Bunuda bir erkeğin aanlayamayacağıda apaçık belli. Elini sokup zarı kontrol eden cahil erkekler bunu düşüneceğini zannetmiyorum
Cevap sahibi+1 yılsaf birini bulursun kakalarsın kendini tabi ama artık uyanık erkekler, erkeklerin %90ı doktora götürüp bekaret ve dikilme kontrolü mutlaka yaptırıyor, doktora rüşvet falan verirsen belki yırtarsın😂
Soran+1 yılBen verici kız değilim yalnız bir kere olan bişeyin devamı olacak diye bişey yok
Soran+1 yılEmin ol yaparım
Cevap sahibi+1 yılRüşvrt yer mi doktor bilmiyorum ama 😀 kontrole götüren adamında mal varlığı heba olucak çünkü sıfır diye 2. El kadına yatırım yapmış olucak😅
Soran+1 yıl%90 deme %10 dur o. Herkesin o kadar maddi durumu iyi değil ve kızsan adama bunu belli edersen ya da çok asıksa gözü kör oluyor güveniyorum diyen canım evet var işte söylemesem adam tamam inandım güvendim diyor ve test ediyor canım gibi kızken belli ettim sinyal verdim bazı seylere evet ve yasadığımada değmedi olduğumla kaldım
Soran+1 yılHerkes hak ettiğini yasamalı ayrıca o kadar titizse zaten kusursuz kadın bulamaz kusursuz insan yok bir kere
Soran+1 yılVe şimdiki erkekler kadından maddiyat istiyor sen diyorsun maddi durumu iyi olan.. Evlenmekten korkuyorlar düğün masraflarından
Cevap sahibi+1 yılİşte korkmayan adamda o kadar yatırım yapıcak, eşşeği sağlam kazığa bağlıyor, doktor raporu olmadan evlenmiyor zenginler artık, diktirsende yani ancak durumu kötü olan cahil tipleri kandırabilirsin
Gizli Üye(30-35)+1 yılGecmis beni ilgilendirmez😊
Hatta bazen anlatirsan o anlari hosumada gider 😈
02 Yorumla
Soran+1 yılBirdaha kimseye bunu anlatmam
Cevap sahibi+1 yılNedenki bana anlatsan sorun olmazdi 🌹
Cinsel Yaşam konusunda 8,2b cevap paylaştı. gerçekten çok haklısın nediyim ki ya o kadar kullanıp oyalayıp bunu demesi çok kardeşim luğu olmuş
00 Yorumla
+1 yılBunun bazı nedenleri var aslında ama bu şekilde davranması hoş değil
03 Yorumla
Soran+1 yılPeki tecavüz olduysa zamanında? Korkma Ben yanındayım diyip aynı işe yeltendiyse? Yaptığı insanlık değildi
- +1 yıl
Takip ettin mi
Soran+1 yılYok
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunları göze alacaktınız bozdurmadan ite çakala verin sonra bököröt nöyö önömlö
00 YorumlaKendine güvenmiyo ya da sana
12 Yorumla
Soran+1 yılUmarım onada en beter kız gelir..
- +1 yıl
İkisiyle de alakası yok
Ablam genelleme yapmayi cok seviyo
02 Yorumla
Soran+1 yılSensin abla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden güvendin? Zinaya yaklaşmasan bu acıları sence yaşar mıydın?
00 Yorumla
+1 yılÖnemli tabi kendiside bakir ise hakkı
01 Yorumla- +1 yıl
İlkler önemli ve değerlidir
+1 yılAmacı sadece oydu belki de
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKendisi bakir ise ister en doğal hakkı
01 Yorumla
Soran+1 yılBile bile kabul etti ama..
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılhem alır, iş evlenmeye gelince sıvışır.. adiadam.
02 Yorumla
Soran+1 yılDikmek istiyorum bu yüzden çünkü kafayı yicem baskasının * kızla olmam dedi. Peki o kaöç kere İlişkiye girdi ben onun temiz olduğunu hiç düşünmüyorum
Cevap sahibi+1 yılbırak, zaten o çoktan kaybetmiş ve son derece rencide etmiş seni. ayıp bikere 🤷♂️pis herif.
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnsanlar böğleeee
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkeklere kullandırmayın kardeşim kendinizi
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBence değil benim kızlarım da bakire değil
00 Yorumla
+1 yılVermemisindir ondan
03 Yorumla
Soran+1 yılBirdahada bunu göremez zaten
- +1 yıl
Amaci oymuş zaten birlikte olamayacağını anlayınca gitmis diyelim
Soran+1 yılTamam
+1 yılNedesen haklisin
05 Yorumla
Soran+1 yılSabaha kadar ağladım bunun yüzünden hiç kalbi yokmus gibi konustu. Ben dün gece kendimden vazgeçseydim peki? Herşeyden önce yaptığı insanlık değildi güvenip gösterdiğim yaralarımı desti. Sabaha kadar gözlerim ağlamaktan kurudu. Değermiydi bilmiyorum ben onu Allah'a havale ettim. Tövbe ettim zaten birdaha zinayada girişmem.
- +1 yıl
Bu dünyada öğreneceğimiz tek bir şey var bu hem Akıl sağlığımız için hem ruh sağlığımız için hem beden sağlığımız için bence çok önemli yaptığın her şey için ve bunun sonucu için asla pişmanlık duymayacaksın ve unutma Hiç kimse sütten çıkmış ak kaşık değil insanların önce kendi namus değerlerini değerlerini şapkasını önüne alıp bir düşünmesi lazım başkasının yaptıkları hiç kimseyi ilgilendirmez hiç kimseyi susun busun diye değerlendiremez Kimin ne dediğini hiç kafana takma kimin sana yüz üzerinden neye göre puan attığını konuştuğunu suçladığını hiç kale alma
Soran+1 yılBen çok hastayım. İyileşmem gerekiyor ruhsal olarak. Sevgi aramıstım sadece böyle olacağını tahmin edemezdim
Soran+1 yılPişmanım ama zina yaptığım için.. Tek pişmanlığım bu. Ona güvendiğim için Şu an peçete gibi kullanılıp atıldım
- +1 yıl
Böyle düşünmen ruhunu tedavi etmez kimin timi peçete gibi kullanıp attığı ilişkilerde belli olmaz Ben kullanıldım demen doğru değil o da kullanıldı tek taraflı değil iki taraflı bir yaşam sürdünüz son sözü söyleyen diğerini kullanmış olmuyor
+1 yılKac yaşlar sizin peki
06 Yorumla
Soran+1 yılYasın önemi var mı? Yasadıklarım ağır zaten
- +1 yıl
Hayır da cahil mi acaba çocuk diye düşündüm
Soran+1 yılCahilmiş
- +1 yıl
Yaşınız söyler misin lütfen
Soran+1 yıl23 yasındayım kardeşim
- +1 yıl
Bakire olmaman gayret normal
+1 yılöyle bişi yok
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNiye bakire degilsin
03 Yorumla
Soran+1 yılSize ne?
Cevap sahibi+1 yılEminim şimdi cehnemi yasiyursun
Soran+1 yılMutlu olabilirsin.. ya da olabilirsiniz evet bir kız daha ağladı ve duygularını öldürdü
Gizli Üye(30-35)+1 yılKullanmış seni net
00 Yorumla
+1 yılmağara insanı...
11 Yorumla
Soran+1 yılSabaha kadar ağlamama değermiydi bilmiyorum benim tutunucak hiçbir dalım kalmamıstı ondan baska. Evet intihar etmicem kalkıp işe baslıcam. Onun yüzünden işimden de olmustum hrrşeyden vazgeçmiştim en önemlisi köpek gibi sadıktım. Otur dese oturur kalk dese kalkardım. Bana dün bir story attı gecesinde ben patlak kız baskasıyla * kız istemiyorum dedi basta yargılamıcam dedi ama tecavüz gibi bişey oldu zarı kaybettim fakat ilişkiye girmedim bu yaramı desti. Buda simdi ona göre sey tadını aldım sikip attım diyip şimdi mutlu bile olmustur. Enkazın altında kalan benim..
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer