AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
Yaptığını öğrenseniz derken? Zaten her insan yapıyor bunu.
sence erkeklerin olumsuz hissetme gibi bir durumu olur mu :D açlık acizlik yokluktan sevinirler bu duruma
Doğru:)
Yani kız hakkında kötü düşünmek gibi, hani kızlara hemen o... derler ya canları sıkıldığı anda
sen ne yaparsan yap bu ülkede o damgayı her şekilde yersin. sosyal medyada kaç sapık erkeği tersledim diye o* damgası yedim bi ben bi allah bilir. o nedenle salla
Yapmasına demezler de kız bunu söylerse " o bu konuyu açtı, demek istekli " vb gibi yorumlar yapabilir er kişiler.
@Potdemiel yani bu konuyu konuşması o kız hakkında kötü mü düşündürür, erkek sorduysa erkek açmış olmuyor mu konuyu
Kız bariyeri koymalı. Erkek ufak bir emareyi bile değerlendirir gözü döndüyse. Konu oraya gelmemeli. Kîz " yapmıyorum diyemem ama bu benim özel alanım.; konu edilmesini uygun görmem.' Diye ciddi ve net tavır koyarsa erkek frene basar. Ama " yapıyorum. yaaa. Sanki sen. yapmıyir musun" dese, gülse açık kapı bırakmış olur. Erkek o kapıyı zorlar.
herkesin yaptığı şeyler değil mi zaten ashdfg
Ancak kafası olmayanlar buna karşı olumsuz düşünebilir
Ne gibi olumsuz
yahu cinsellik yaratılış gereğidir. sağlık için düzenli bu temel ihtiyaç giderlimelidir.
cinsellik sadece erkeğe değildir.
Ama erkekler için bu çok normal görüldüğü halde kadınlar yapıyor mu yapmıyor mu tartışılıyor
kadının da hakkı rahatlamak
yaşamın her noktasında kadın erkek eşit hakka sahiptir. yaşam erkeğin tekelinde değil
kadın yaşam ortaklığında bir ortaktır eşit hakka sahiptir
Yapmayan kız çok az. Gayet normal bir şey yani ne hissedebilirim. Ne güzel istekli bir kız işte.
Yapmayan kız azsa daha mı değerlidir yapmayan
Ne alakası var değerle bunun nasıl bi bağlantı 😃
Ya hani kızları hep eleştirip kötü görüyorlar ya bi anda o yüzden demiştim, aşağıda yorumlarda biri mastürbasyon yapıyorsa soğurum onunla gelecek düşünülmez demiş mesela
Kendisi hiç yapmamış dimi zaten, sütten çıkmış ak kaşık 😅
Aynısını söyledim kadın olgun olmalı demiş
Desene ya bi s…. Gel kadınlığı öğret bana hanımefendi de çık işin içinden. Olgunlukla ne alakası varmış
yani bu norml bir durum ne diyim ki yapamazsin mi diyim kiza illaki onuda arzusu ve cinsel durtuleri var sacmalayin
Yani erkeller yapıyorsa kızlarda yapabilir neden olumlu olumsuz düşünceye kapılsınlar ki yani bu normal bir şey
sonuçta o da bir insan ve erginliğe ermişse elbette böyle şeyler yapacaktır bunda anormal ne varki?
Mastürbasyon yapmak çok mu ütopik? Herkes yapıyor zaten.
Normal karşılarım. İnsanız sonuçta ve bu duygular her iki cinstede var
Ee zaten bilinen bir şey. Mastürbasyon yapmayan mı var
Yapmayan yoktur. Yspmadım diyen de yalan söylüyordur. Birbirimizi kandırmayalım.
Biliyoruz zaten ortada ayıp bir şey yok gayet normal.
Yaprak istiyor diye düşünürüm başka ne düşüneceğim ;))
Kötü bir şey düşünür müsün hakkında
Benle olmuyorsa düşünürüm
Neden
Yemek yerken su içerken görünce ne düşünüyosam farklı bişey düşünmem
Normal bir şey bu. Anormal gören anatomiden anlamıyordur
Eşlik etmek isterler direk
😂😂😂🙈🙈🙈🙈
Tamam da neden öğreneyim?
Sordun diyelim
Bunu soracak kadar samimi olduysam. niyetim farklı demektir.
Ya çok saçma bir şekilde konu buraya geldi ve bunu sordu, ben de cevap vermiş bulundum hakkımda ne düşünmüştür diye aklıma takıldı
Beden dilin, ifade şeklin önemli
Nasıl mesela nasıl olursa ne düşünür
Yani gayet doğal bişey yapmayan va rmı gerçekten
Bu gayet doğal bir şey. Normal karşılarım
Yardıma ihtiyaç var mı diye sorardım
Ndjsnsjskksksssls l en dogru cevap
@Vardarovasııı sen olsan ne yapardın acaba
Ona oral yaparak onu rahatlatmak isterim
Teklif de bulunurum birdaha istrklenirsen bana şöyle diye
olumlu tabiki. bana okşatsın yalatsın isterim
Normal bir şey derim
olumlu normal yapmasi
Nasıl * diye düşünürdüm
* derken?
Çakarım
Bana çok ilginç gelmiş ti ilk ogrendigimde
Neden
Ne bileyim kızlar yapmaz sanıyordum ozamanlar
Kaç yaşında öğrendin nasıl öğrendin
Valla 17 18 heralde bu sitede öğrendim kızlar mastirbasyon yaparmı yazdım bu site çıktı mecbur üye oldum okumak icin yorumları öyle de kaldi
Ben ormanlar kızların sevişmekten zevk almadığını dusunuyordum
Zevk almıyorsa niye sevişsin peki
N3 bileyim sürekli ay dokunma ay elleme ay öpme diyorlardı ondan olsa gerek
Sevisiyorlardida çok nazlı oluyorlardi
Neden sevişiyorlardı peki zevk almıyorsa sence
Alıyorlarmış ama bunu dillendirmiyorlarmis ben ozamanlar öyle düşünmüştüm şimdi farklı düşünüyorum tabi
İstemese sevismez hakkisin
Peki ben snaa bir soru sorabilirmiyim
Peki hiç ilişkisi olmamış bi kızın mastürbasyon yapması ne düşündürür
Sor
İhtiyaç yani yapmasa zaten skinti plur
Her önüne gelenle berber olamayaca n için yapmak daha mantikli
Peki kızlar neden lezbiyen ya da biseksuel olmayı tercih eeer
Bilmiyorum ben tercih etmiyorum
Yani herkes yaptığı icin normal karşılarım ben
Neyi herkes yaptığı için
Mastirbasyon nu
Onu hayal ederdm
İnsansın sende ya hani :)
dememkki normal , sağlıklı bi kız derim🤷♂️
Ne alaka normal bir şey bu
doğal bir ihtiyaçtır bir şey düşünmem
Herks yapiyo zaten sorun etmezdm
Tebrik ederim
Kim yapmıyor ki
Oda bir insan sonuçta olumlu düşünmek lazım
Normal bir şey bu
yapılıyor zaten
Olumlu düşünürüm
Olumlu düşünürüm libidosu fntzi dünyası geniştir
mutlu olurum.
Seyretmek istiyorum
Soğurum
Neden
Güvensizlik düşünülür bence onla ilgili
Ne açıdan
Her açıdan
Biraz açıklar mısın rica etsem
İleri düşünülmez onunla geneli kapsar
Ya iyi de sen yapmıyor musun seninle de mi düşünülmez
Senin sorun kendinle ilgili soru onun cevabını verdim ben
Hayır neden gelecek düşünülmez onu anlamadım, bak yorumlara her insan yapıyor yazmışlar
Benim farkım yorum yapanlara göre şu an gerçeği söylemek dalga geçme veya sallama takılma değil.
Ama gelecek düşünmekle bunun ne alakası var onu anlamadım erkek için neyse kadın için de aynı değil mi bu durum
Kadın olgunluğuyla kadındır
Erkek de olgunluğuyla erkektir fakat bunun olgunlukla alakası nedir
Uzun konudur burada anlatamam maalesef
sanki biz yapmıyoz