Annem herkese bakire olduğumu söylüyor ama değilim ne yapmalıyım?

25 yaşındayım ve 1 evlilik yaptım bu evliliğim 1 yıl sürdü. Eski eşimin sağlık sorunları vardı ve cinsel ilişki istemiyordu. İlk 3 aydan sonra ailesi bebek diye diretince ben görümceme eşimin sorunlu olduğunu ve cinsel ilişki yaşamadığımızı söyledim. Utanıyordum gidip annesine söylemeye hani o söylesin annesine artık sussunlar diye. O da yalan yanlış anlatmış ailesine. Sonra ben bekaret testi yaptırdım ve kızlık raporunu kendilerine verdim. Kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değildim evet ama gerçekten değişik türden insanlardı ve bunu o zaman düşünemedim ve kanıtlamak istedim. Benim annemin de onlardan kalır yanı yok. Cinsel ilişki yaşamadım ama bekaretimi kendim bozdum. Şimdi herkese kızım kız gitti kız geldi diyor. Aşırı rahatsız oluyorum. Bundan kimseye bahsetmemesini, kimseyi ilgilendirmediğini söylüyorum ama anlamıyor. Gurur duyuyor sanki. Herkes bilsin onların oğlunun bişey olmadığını falan diyor. Benim eski eşimle bir sorunum yoktu, her konuda beni savunuyordu da. Ailesi bu kadar üstüme gelmese bunu sorun edip boşanmazdım. Benim ailem bekarete önem veriyor ama ben bir evlilik yapmışım zaten bundan sonra kimse benim bekaretimi sorgulayamaz diye düşünüyorum. Ki evlilik yapmış olmasam bile kime ne. Bunu da söylüyorum hala devam ediyor herkese öve öve anlatmaya. Bunu nasıl durdurabilirim artık?
Annem herkese bakire olduğumu söylüyor ama değilim ne yapmalıyım?
Cevapla