Kayseriye tasindik, İzmir de bu kadar yaşamazdm herkes kendine bakardi, neyse iste burada AVM de Kotona girdim hayır yani fantezi birsey bakmiyorum anasini, normal sutyen alip cikicam düz siyah desteksiz bakiyim dedim, etraftaki herkes bana bakiyor bildigin kizin birisi yuzuyle bir hareket yapti bana asagilayici bir ifadeyle. Kadinin birisi yanindaki adama, bak ne alicagini biliyor diyor beni kafasiyla gosterip, nasil utandim ya, siz bakmiyorsunuz diye bu ayıp birsey mi, düz model bakiyorum birde yani, parayla ilişki yaşayan kadin muamelesi yaptilar bildigin, bacim sen takmiyor musun ne bakiyonuz ulan diye bagirmak geldi icimden dönün lan önünüze
Güncellemeler
+1 yıl
Kategoriyi değiştirmişler, aile toplumdu normalde🤦♀️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
lafını verseydin benim arkadaşımda orada bimden alışveriş varmış kasiyer laf atmış ne çok şey aldın diye
Ay o kasiyer de ayri bir garipmiş, arkadasin deseydi "hadi iyisin, bugünkü maaşın benden"
kayserililer fena
Niye😅
arkadaşım kayseriliydi kız 5 kuruşunu düşürdü donup aradı şaka yapıyorum birde para biriktirip mezun olan Bi oydu şimdi oteli olan Bi adamla evlendi ondan keyiflisi yok sjshs😀
Ay bende qayseriliyim ama iste herkesde olmuyor bu gözü aciklik bana gelememiş o gen😅fakir fakir takiliyorum, bir söz vardı Zengin vermediginden zengin diye, kiz bes kuruşun hesabini yapiyor
valla haklısın para parayı çekermiş dkshs 😀
doxnxoxnzjzkzs bir tanesini eline alıp şey deseydin “askooo bu nasıııı”
😂😂 kovboy gbi sallayip kafalarina firlataydm bir de bunlar da kadin yani siz ne takiyonuz anasini ne bu bakislar ya
onlara sorsan regl bile ayıp :D
canım cok sıkıldı ya sorma yani cidden çok kotu hissettim o kizin bakisinin cirkinligi, kadinin yanindaki adama gostermesi🤦♀️
Bende kayseride yaşıyorum. maalesef bu tarz insanlar denk gelebiliyor
Vala knka o gun bazıları değil hepsi denk geldi bana şaka gibiydi ya
Forumun seviyesi çok daha düşük oluyor mecbur kalmadıkca tercih etme. Kspark tunalife daha kültürlü insanlar geliyor
Oralara da benim oldugum yerden otobus bilmiyorum hangisi gidiyor tasinali 1 sene anca oldu
Hangi semtte oturuyorsun
Talas tayim
Anayurt taraflari
Öğrenci olarak taşındık galiba
Yok buraliydik zaten babam emekli olunca döndük memlekete