Bir iç giyim satışı yapan bir yerin mağaza adı :Obje yani bilmiyorum ne desem ki sadece cinsel objeymişim gibi davranıyor erkekler zaten

Bir iç giyim satışı yapan bir yerin mağaza adı :Obje yani bilmiyorum ne desem ki sadece cinsel objeymişim gibi davranıyor erkekler zaten

Yanlışın var erkekler kadınlara değersiz bir et parçası bir cinsel obje gözüyle bakmazlar. Asla !
Sadece açık saçık giyinenlere o hözle bakarlar. Ki çinli, rus, alman, ingiliz, hintli , afrikalı farketmez dünya üzerindeki her erkek böyledir. Bir kadın got, göbekz bacak, meme şov yapıyorsa her erken o kadına cinsel niyetle bakar. Duygusal ciddi bir bakış yapmazlar asla. İlk bakış ilk niyet hep cinsel dürtülerle olur bu tür kadinlara kızlara. He bu da erkeklerin suçu değil. Erkekler aslında kadının niyetini kadina geri yansitiyorlar. Bir kadin gotunu, bacaklarini göbegini göguslerini neden sergiler? Neden? Göstermese olmuyo mu? Göstermekten kastim da illa acik acik ciolak halde sunmak degil. Daracik kotlar, taytlar, göğüs dekolteleri ya da göğüsleri firlatan daracik buluzlar croplar, badiler. Göbek acik ya da yari acik falan. Hayir yani pardon ama erkek bunlari görünce ne düşünecekti pardon? Abdest alip namaz kilmayi mi? Yoksa o kisi hakkinda hemen oracikta hayaller kurup ne fanteziler yapilabilecegini mi? Hayir ne bekliyo kadinlar anlamiyoruz ki ! Heryerim meydanda olsun erkeklerin zikini kaldirayim ee ondan sonea beni görenler tanisip ciddi düşünsün evlenmek istesinler yuvasinin kraliçesi çocuklarinin anasi olarak hayal etsinler beni...
Hee oldu başka 🤣 Ben de Galler prensi Prens muzaffer olmak istiyorum ama olmuyo işte. Kadının giyinişi neyse değeri odur erkeklerin gözünde. Kadinlar bunu bir türlü anlayamadilar. Her yerlerini göstermeyi marifet saniyolar. Halbu ki vücut şov yapan kizlar kadinlar hep ucuz ve basit olarak görülür.
Ama öyle giyinen biri değilim ki başörtülü değilim ama açık dar da giymem ama yine de cinsellik isteniyor sırf çıplak foto atmadim diye ayriliyor
O adamdan zaten hayir gelmez. Onun niyeti sadece sana degil her kadina aynidir buna adin gibi inan. Kurtul ondan. Barismak isterse de barisma.
Benimle evlenmek istiyordu ben erken buluyordum evliliği zaten benim aileme benimle ilişki yaşadığını soyliycekti böyle bir şey olmadı ama onlari ikna etmek amaçlı en son engelledim kurtuldum işte gerek yok böylelerine
Aynen. İyi yapmışsın. Onun niyeti evlenmeden sevişmekmiş. Sonra da tadını alacak, zevkini alacak gönlü olacak, sana doyacak yani senden alacağını alacak ve sen artık evlenelim deyince de vazgeçecek ayrılacak. Alacağını almış olacak çünkü.
Kadının MAL olarak kullanılmasına karşıyım! İstisnalar kaideyi bozmaz ama Hepimiz de görüyor ve biliyoruz ki, kadınlar da kendilerini bi mal gibi değerlendirip, bacak arasındaki şeylerini en zengin olana ''eş'' olmak için kullanıyorlar :/
Doğru ama yani zengin olan insan genel de kendi dengin de biriyle evlenir, gidip de bir garsonla evlenmez mesela diye düşünüyorum
Kadınlar da, kendi maddi durumlarının en az 2-3 katı olan erkeklere kapatmanın derdindeler kendilerini ;) Tutupta Sabancı ailesine gelin olmayı hayal etmiyorlar onlarda zaten :P
Bilemiyorum artık çok fazlasini ben fakirim fakirle olur anca😀 doğrusu zaten sorun yok evlilik falan düşünmüyorum nasıl olsa yüksek ihtimalle aldatilicam ya da bir şekilde boşanma olur ne gerek var evlenmeye
Birlikte oldugun erkekler neden seni cinsel obje olarak görüp, tadına bakıp gidiyorlar sence? :/
Herkese tadima baktirmiyorum ki 🙃, erkeklerin geneli böyle neden bilmiyorum işlerine geliyor herhalde bedava escort niyetine kullanma peşindeler resmen istediklerini vermeyince iğrençleşiyorlar hepsi böyle inan sadece 1 kişi duzgun çıkmıştır o kadar
2 kişi arasında 1i düzgün çıktıysa oransal olarak %50 iyi bence :) Kaç erkekle tecrübe yaşadında 1 iyi buldun merak ettim ;)
Zaten karşındakinin seni hakettiğini görmen gerek ve ruhunuzda uyum olup olmadıgını görmeniz... Yoksa her isteyene verirsen burdan Artvine yol yaparsın :) :) ;) müsaitsen mesaj kutumda senden bi merhaba yazısı okumak isterdim
Cevap
4Cevap
Bizde objeyiz sizde. Neden alınıyorsun bu kadar. Senden bi tane mi var sanki , 😂😂
Alınmadım da kadınlara bu kadar cinsel obje olarak davranilmasi hoş değil
Bizde yedik. Bi cogunuz bundan keyif aliyor zaten
Neyinden keyif alsınlar ki garip, ben keyif almıyorum bana sadece cinsellik amaçlı yaklastiklari için artık ben de erkekleri kullanma maksatli bakıyorum
Bende mesela bir erkek olarak bir cok kadin hakkimizda oyle dusundugu icin kadinlarla muhatap olmamaya calisiyorum. İsiniz gucunuz hakkinizda sadece cinsellik dusundugumuz dusuncesinde mk
İsiniz gucunuz hakkinizda sadece cinsellik dusundugumuz dusuncesinde, benim için hayir böyle değil ben sadece konuştuğum görüştüğüm insanlar dan ornek verdim benden sırf çıplak foto falan atmadığım için ayrıldı örneğin kimle konuştuysam hepsi bir şey istedi erkekler de zaten bi meme sevdası var neyse aman ya boş ver gitsin uzatmaya gerek yok
Evet bos konular
dişiliğinizden fazlasını ortaya koyarsanız ve düzgün insanlarla takılırsanız obje olmaktan çıkarsınız
Yarası olan gocunur sen niye alındın?
Alınmadım, yani cinsel obje gibi davraniyorlar kadinlara zaten kimse de itiraz etmiyor
Davranmadılar bana genelleme istersen
Cidden meme vb ibaret sanıyorlar kadını
Bence sattıklarına obje demek istemiş
Bizde koyuyoruz
Bu kadar neden geriliyorsunuz?
Gerilmiyorum🙃
daha çekici
Cekici değil zib! di annanda ojbe ozaman beyinsiz beyni b0k dolu
Z! ibidi
Sus lan zbdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?