Bu boyutlardaki hallerini biliyormuydunuz? Evelenme imkanı olmayan birinin bu bataklığa düşecek olması günah mı?

Bu hazzı tatmadan ölmek mi daha hayırlı?
Bu hazzı tadarak ölmek mi?
(Gayri resmi yollardan)

Kendimi enayi gibi hissediyorum.

Evlenmeyi çok istiyorum.
Hala yok bir gelişme
Bu boyutlardaki hallerini biliyormuydunuz? Evelenme imkanı olmayan birinin bu bataklığa düşecek olması günah mı?
Günah
Günah değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Zina filan etmiycem ulennn! O gamsız yar nerdeyse bulucam onu! QWEQWRQQArtık kafayı yedim iyice"Sen iyice hasta olmuşsun reissss"QerqqeqqqVeya bir rahip gibi ölücem aksi taktirde.
Bu boyutlardaki hallerini biliyormuydunuz? Evelenme imkanı olmayan birinin bu bataklığa düşecek olması günah mı?
Cevapla